30.01.2023-03.02.2023
Понеділок | |
Англійська мова |
|
Фізика | |
Фізика | |
Географія | Тема: Загальний огляд Азії. https://youtu.be/LqPP_KmS5po |
Історія України | |
Українська література | 1.Опрацювати відеоматеріал за посиланням
|
Українська література |
1.Ознайомитись з відеоматеріалом 2. Читати новелу «Intermezzo». |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності. |
Англійська мова | WB. p.49 |
Хімія | § 23 N168 |
Зарубіжна література |
Тема: Роман як жанр, його формування і провідні ознаки.Різновиди роману 19ст.,національна своєрідність.Ідейно- естетичні погляди та творчий шлях Оскара Вайльда.Передмова до роману “Портрет Доріана Грея”
Завдання: Прочитати передмову,роман.
Вивчити ТЛ-роман,парадокс,дендизм, гедонізм,естетизм
Підручник с.133-.139(біографія,теорія)
с.139-143(критика до роману)
с.144 запитання (перевір себе) пит.1-4 проаналізувати,записати.
Зі змістом роману знайомитесь самостійно.
Прослухати/переглянути відео до уроку, аудіо роману,подивитись фільм.
|
Алгебра | Тема:Радіанна міра кута.
1.Прочитайте п.8
2.Подивіться відео
3.Виконайте вправи №8.3 №8.5 №8.11 №8.17.
|
Українська мова |
1.Ознайомитись з матеріалами відеоуроку за покликом 2. Виконайте завдання в зошиті Перепишіть слова, поставивши, де потрібно, апостроф. Тьм..яний, без..язикий, розм..якшити, Стеф..юк, загір..я, Заполяр..я, брукв..яний, з..юрмитися,краков..як, різдв..яний, бур..як, дзв..якати, двох..ядерний, Зв..ягель, між..ярусний, присв..ята, горохв..яний, св..ятиня, супер..яхта, трав..янистий, лижв..яр, різьб..яр, перед..- ювілейний, Придніпров..я. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Як живе і урядує шкільна громада. |
Географія | Тема: Природні умови та ресурси. Населення. https://youtu.be/tpq4OZQsAVo
10-Б клас Тема: Австралія: економіко-географічне положення, природно-ресурсний потенціал, населення. https://youtu.be/T1r6MXQE3vM |
Французька мова | P. 65-66 ex. 2 ABC |
Англійська мова | WB. p.50,ex.1-4 |
Геометрія |
Тема:Відстань між площинами
1.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
2.Виконайте вправи №35.24 №35.33.
|
Біологія та екологія | Урок №1. Уважно переглянути подані матеріали до уроку.
Записати терміни, знати та розуміти їх значення. |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема:Тригонометричні функції числового аргументу
1.Прочитайте п.9
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/ADS_
3.Виконайте вправи №9.2 №9.4 №9.6 №9.10
|
Англійська мова | WB. p.51,ex.1,2 |
Фізична культура | |
Французька мова | P. 69 ex. 1 ab |
Громадянська освіта | Тема: Як і для чого створюються і діють дитячі й молодіжні громадські об’єднання. |
Всесвітня історія | |
П’ятниця | |
Французька мова |
Un peu de grammaire
Les pronoms possessifs
P. 67-68 ex.8
|
Біологія та екологія | Урок №2. За матеріалами до уроку, що подані нижче скласти конспект з основних, ключових термінів і понять. Підготуватися до контролю.
Поміркуйте: чи можна гібриди рослин використовувати повторно після року вегетаційного періоду? Які перспективи гібридологічного методу ви бачите у майбутньому? |
«Захист України» | |
Українська мова |
Вправа 1 До поданих слів доберіть спільнокореневі або змініть їхню форму так, щоб відбулося чергування звуків. Підкресліть літери, що їх позначають. Чернігів, воля, осінь, ніч, вісім, дзвінок, ставок, око, орел, берег, Канів, дзвін, котити, брати, заплітати. Вправа 2 Від поданих слів утворіть прикметники із суфіксом -ськ-. Запишіть їх. Таджик, француз, чех, баск, казах, П’ятихатки, Гадяч, герцог, Сиваш, Ангола, Збараж, Криворіжжя, молодець, товариш, Кременчук, латиш, агент, Східниця, Львів, боягуз, стрілець, брат, дивак, солдат. |
Англійська мова | video worksheet, p.75 |
«Захист України» | |
Інформатика | https://docs.google.com/document/d/1BmToUi6lBE5lX5DdF-0kX7nokKX1FyDo/edit?usp=share_link&ouid=109969210384275591725&rtpof=true&sd=true |
06.02.2023-10.02.2023
Понеділок | |
Англійська мова | WB. p. 51,ex.3-4 |
Фізика | |
Фізика | |
Географія | Тема: Особливості економіки країн Азії. Первинний сектор економіки. Добувна промисловість. Сільське і лісове господарство. Д/З §23 https://youtu.be/OqCrPspeg5w |
Історія України | Тема : § 20. Статус УСРР на початку 1920-хрр. Входження до складу СРСР. Адміністративно-територіальні зміни УСРР у 30-ті рр. |
Українська література | 1.Опрацювати відеоматеріал за посиланням
|
Українська література |
1.Виконати завдання за покликом https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8764259 2.Читати повість «Тіні забутих предків» |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Складання бізнес- плану. https://youtu.be/p9hE8aPYZds |
Англійська мова | WB. p. 52 |
Хімія | § 23 N171,173,174 |
Зарубіжна література |
Тема: Оскар Вайльда”Портрет Доріана Грея” Особливості композиції роману.
Завдання:
Дочитати роман.
Підручник :критичний матеріал по композиції твору.
Переглянути, прослухати відео (проаналізувати)
|
Алгебра |
Тема:Основні тригонометричні співвідношення
1.Прочитайте п.12.Запишіть основні формули
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
3.Виконайте вправи №12.2 №12.4 №12.6 №12.12
|
Українська мова |
1.Ознайомитись з матеріалами відеоуроку за покликом 2. Виконайте завдання в зошиті Від поданих слів утворіть прикметники із суфіксом -ськ-. Запишіть їх. Таджик, француз, чех, баск, казах, П’ятихатки, Гадяч, герцог, Сиваш, Ангола, Збараж, Криворіжжя, молодець, товариш, Кременчук, латиш, агент, Східниця, Львів, боягуз,стрілець,брат, дивак, солдат. Випишіть слова, у яких спрощення приголосних позначається на письмі. Медаліс..ці, чес..но, хвас..нути, зап’яс..ний, гіган..ський, умис..ний, перелес..ник, аген..ство, балас..ний, радіс..ний, ус..ний, невіс..чин, аванпос..ний, напас..ник, студен..ство, енерговміс..ний, нещас..ний, шіс..надцять, корис..ний, облас..ний, журналіс..ці. • З перших букв виписаних слів складіть прізвище літературного героя з творів Панаса Мирного. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Практичне заняття. Що я можу зробити для своєї громади. |
Географія | Тема: Вторинний та третинний сектор економіки. Основні промислові райони регіону.
https://youtu.be/isM0lBTJkNg Д/З §24,25 |
Французька мова | P. 69-70 ex. 1AB ex. 2 ecrire 5,6 phrases |
Англійська мова | WB. p. 53 |
Геометрія |
Геометрія. Тема:Кути у просторі
1.Прочитайте п.36
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
3.Виконайте вправи №43.32 №43.34.
|
Біологія та екологія | |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема:Формули додавання
1.Прочитайте п.13.Запишіть формули
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/QwtxmA_
3.Виконайте вправи №13.2 №13.4 №13.6
|
Англійська мова | WB. p. 54 |
Фізична культура | |
Французька мова |
P. 71 ex. 6
P. 72 ex. 9,10 par écrit
|
Громадянська освіта | Тематичне оцінювання за темою:
«Демократичне суспільство та його цінності» |
Всесвітня історія | Тема : Держави Центрально-Східної Європи між двома світовими війнами
Друга Річ Посполита і Чехословацька Республіка https://www.youtube.com/watch?v=UzmuIqIBrpY Угорщина , Румунія https://www.youtube.com/watch?v=51eVqjAWiwA Болгарія, Югославія |
П’ятниця | |
Французька мова | P. 73 ex. 1A ex. 2,3 |
Біологія та екологія | |
«Захист України» | |
Українська мова |
Прочитайте текст мовчки. Читання — особливий вид мовленнєвої діяльності, що дозволяє людині опановувати багатства знань світу, є могутнім засобом її особистісного розвитку (естетичного, морального, патріотичного). Воно не може гарантувати успіх, але, безумовно, підвищує шанси на нього. Формування повноцінних навичок читання, за дослідженнями науковців, спрямоване на усвідомленість читання як провідну якість навичок читання; правильність читання як необхідну умову адекватного розуміння прочитаного тексту; певну швидкість читання, що в ідеалі має відповідати темпу розмовного мовлення; нарешті, виразність читання (інтонацію відповідно до знаків пунктуації, паузи, логічний і психологічний наголоси тощо). Процес читання тексту як комунікативна діяльність складається зі сприйняття тексту (зорового або слухового), інтерпретації (спроб тлумачення структурних елементів) і повного розуміння, адекватного авторському задумові. У цьому контексті важливого значення набувають уміння правильно читати, а саме:
Отже, потрібно навчатися правильного спілкування не тільки з людьми, але й з книгами — джерелом важливих і корисних знань |
Англійська мова | WB. p. 55 |
«Захист України» | |
Інформатика |
13.02.2023-17.02.2023
Понеділок | |
Англійська мова | Повторити лексику по темі “ Спорт і дозвілля” |
Фізика | |
Фізика | |
Географія 10-А | Тема: Практична робота №3. Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії. Д/З: Параграф 21-24 повторити |
Історія України | Тема : § 22. Політика коренізації в УСРР |
Українська література | 1.Опрацювати відеоматеріал за посиланням
|
Українська література |
2.Занотувати у зошит 3. Дати письмову відповідь на поставлене питання |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | |
Англійська мова | WB. p.56-57 |
Хімія | 10-Б
§ 17 N121-122 § 17 N123-126 10-А 14.02.23 § 24 N178-179 |
Зарубіжна література |
Тема: Оскар Вайльд Система образів.Еволюція образу головного героя.
Завдання:
Характеристика Доріана Грея (письмово), показати еволюцію героя.
Підручник
Відповіді на запитання (с.144 пит 11-22 усно)
Переглянути прослухати відео/аудіо
|
Алгебра |
Тема:Формули зведення.
1.Прочитайте п.14.Випишіть правила
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/j0_
3.Виконайте вправи №14.2 №14.4 №14.6.
|
Українська мова | 1.Ознайомитись з матеріалами відеоуроку за покликом
І .Перепишіть слова, уставивши пропущені літери е, и. Орл..ня, восьм..ро, далеч..на, вул..чка, тонес..нький, мел..во, горл..чка, зар..во, горщ..чок, пал..чка, серд..нько, топол..нька, любит..ль, баран..на, заверш..ний, міс..во, удосконал..ння, пряд..во, перемож..ць, перенес..ний, горщ..ковий, кош..ня, книж..чка. ІІ. Запишіть слова у дві колонки: 1) з літерою и; 2) з літерою е. Печ..во, аграрн..к, квоч..чка, нов..на, устел..ний, топорч..к, енергет..к, Людмил..н, егоцентр..к, йорж..к, ліж..чко, мереж..во, індич..ня, оском..на, нож..чок, шест..ро.
|
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Що таке масмедіа. |
Географія | 10-А
Тема: Японія: ЕГП, природно-ресурсний потенціал, населення. https://youtu.be/nUZO6_QhZko . Д/З: Параграф 26,27 10-Б клас Тема: Острівні країни Океанії https://youtu.be/wigu1X0tZag Д/З: Параграф34 |
Французька мова | |
Англійська мова | Підготувати презентацію по темі” Спорт і дозвілля” |
Геометрія |
Тема:Самостійна робота
1.Задано куб АВСДА1В1С1Д1,ребро ,якого дорівнює 2см.Обчисліть відстань від точки А до прямої В1С1.
2.В попередній задачі знайдіть кут між
а) прямими АА1 і С1Д;
б)прямими ВВ1 і ДД1;
в) прямою В1Д і площиною АВС.
3.З точки до площини проведено дві похилі,які утворюють з площиною кути по 45 градусів.Знайдіть кут між похилими, якщо кут між їх проекціями дорівнює 90 градусів.
|
Біологія та екологія | |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема:Розв’язування вправ
1.Повторіть основні формули
2.Виконайте вправи №14.8 №14.10 №14.11.
|
Англійська мова | Підготувати переказ ( домашнє читання) |
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | Тема: Як медіа впливають на людину та суспільство |
Всесвітня історія | Тема : Держави Центрально-Східної Європи між двома світовими війнами
Друга Річ Посполита і Чехословацька Республіка https://www.youtube.com/watch?v=UzmuIqIBrpY Угорщина , Румунія https://www.youtube.com/watch?v=51eVqjAWiwA Болгарія, Югославія |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | |
«Захист України» | |
Українська мова |
ОРФОГРАФІЧНА НОРМА (Ненаголошені голосні Е,И. Апостроф. М’який знак) І рівень (по 1 б.) 1. Букву И на місці пропуску треба писати в рядку А пром..нистий, бр..ніти Б зал..денілий, др..жати В кр..вавий, мар..ти Г гл..тати, прав..дний 2. Букву Е на місці пропуску треба писати А б..резовий Б д..ректор В зг..нати Г з..мовий 3. Апостроф треба писати на місці пропуску в обох словах варіанта А під..їзд, розм..кшити Б сім..янин, різдв..яний В св..ятковий, р..юмсати Г пор..ядок, з..ясувати ІІ рівень (по 1б.) 4. М’який знак НЕ пишеться в усіх словах рядка (Основна сесія, 2007 р.) А міл..ярд, ойкан..ня, мен..ший Б Уман..щина, Поділ..ля, Бат..ківщина В безбат..ченко, змагаєш..ся, віс..сю Г ін..ший, жен..шень, спіл..чанський Д кин..мо, ріж..мо, насип..мо 5. Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку (Основна сесія, 2018 р.) А черв..як, надвечір..я, кав..яр Б верхів..я, миш..як, сер..йозний В грав..юра, з.юрмитися, арф..яр Г сузір..я, під..їхати, духм..яний 6. М’який знак на місці пропуску треба писати в обох словах усіх рядків, ОКРІМ А нен..чин, нян..чити Б дон..ці, брин..чати В сніжин..ці, різ..бяр Г т..мяний, лял..чин ІІІ рівень (по 1 б.) Прочитайте текст. 1.Пригадую, була тв..рда зима, н..ньки такі вже не трафляются. 2. Усе пам’ятаю, я ж уже дихав, бачив, чув. 3. Памятаю, як скімлили гуслі за вікном з баранячого міхура. 4. Сусідове готувалися до в..сілля. 5. Зайшов парубок до нас і почав матір дражнити: «Ану долу з печі, дівко, гайда танцювати. Я ачей раз ж..нюся…» (М. Дочинець) 7.Орфографічну помилку (пропущено апостроф) допущено в слові речення А першого Б другого В третього Г п’ятого 8. Літеру Е потрібно писати у всіх словах, ОКРІМ А тв..рда Б н..ньки В в..сілля Г ж.нюся 9.Орфографічну помилку допущено в слові А трафляются Б баранячого В гуслі Г матір ІV рівень (3 б.) Напишіть діалог (10-12 реплік) на тему «Способи проведення дозвілля молодих людей». Використайте опорні слова: спілкування, соціальні мережі, інтернетзалежність, онлайн, несправжні друзі |
Англійська мова | WB. p.58 |
«Захист України» | |
Інформатика |
20.02.2023-24.02.2023
Понеділок | |
Англійська мова | WB. p.59 |
Фізика | |
Фізика | |
Географія | 10-А клас
Тема: Японія: господарство. https://youtu.be/nUZO6_QhZko Д/З: Параграф 27 |
Історія України | Тема : § 22. Індустріалізація в УСРР |
Українська література | 1.Опрацювати відеоматеріал за посиланням
2.Заповнити таблицю у зошиті. |
Українська література |
2.Зробити нотатки у зошиті 3.Послухати аудіокнигу за покликом |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | |
Англійська мова | WB. p.60 |
Хімія |
10 А
21.02.23 § 25 N184 https://youtu.be/
10 Б
20.02.23 § 18 N129-131,134-135 https://
21.02.23 § 19 N140,142,144 https://youtu.be/
|
Зарубіжна література |
Тема:Роль фантастики у творі “Портрет Доріана Грея” Символіка.Образ лорда Генрі.
Завдання.
Підручник:с.139-143 усно
Письмово с 144 пит.23.
Відповідь на питання:Яка роль фантастики у творі?
Прослухати переглянути відео до уроку.
|
Алгебра |
Тема:Формули додавання
1.Прочитайте п.13.Випишіть формули
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
3.Виконайте вправи №13.2 №13.13.4 №13.8
|
Українська мова | 1.Ознайомитись з матеріалами відеоуроку за покликом
Вправа 1.Запишіть слова, розкривши дужки й поставивши, де потрібно, лапки. (К/к)иївський (З/з)авод (О/о)болонь, (Ц/ц)укерки (З/з)олотий (К/к)лючик, (Л/л)ьвівський (Н/н)аціональний (У/у)ніверситет (І/і)мені (І/і)вана (Ф/ф)ранка, (М/м)істо (Ж/ж)овті (В/в)оди, (Б/б)айка (Б/б)джола та (Ш/ш)ершень, (Т/т)ичинівські (Ч/ч)итання, (Д/д)овженкове слово, (Г/г)рінченківські слова, (П/п)івнічний (Л/л)ьодовитий (О/о)кеан, (С/с)хідна (У/у)країна, (К/к)иєво-(П/п)ечерська (Л/л)авра, (Т/т)ернопільська (С/с)ередня (Ш/ш)кола, (Б/б)ердичівські (В/в)улиці, (С/с)офія (К/к)иївська, (С/с)хідна (Ф/ф)ілософія, (С/с)узір’я (В/в)еликий (П/п)ес, (Б/б)лизький (С/c)хід, (Л/л)ітак (Р/р)услан, (А/а)еропорт (Ж/ж)уляни, (С/с)танція (М/м)етро(Т/т)еатральна, (С/с)танція (Ш/ш)епетівка, (Г/г)отель (Ж/ж)енева Вправа 2 .Позначте місця можливого перенесення слів з рядка в рядок і скоротіть їх. Зразок. Державний університет — дер|жав|ний уні|вер|си|тет, держ. ун-т. Педагогічний інститут, Броварський район, 5 гектарів, 60 квадратних метрів, кількість учнів, орудний відмінок, закрите акціонерне товариство, 60-і роки ХХ століття, Північноатлантичний хребет, південно-західний, професор Красуцький, озеро Синевир, дивіться на сторінці 17, 450 гривень 70 копійок, станція «Хрещатик», вулиця Саксаганського, річка Дніпро, 500 гектарів, модерновий, історичний, філософський, філологічний. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Медіа і демократія. |
Географія | 10-А клас
Тема: Китай: економіко-географічне положення, природно-ресурсний потенціал, населення. https://youtu.be/d5YzVycw7jk Д/З: Параграф 28 10-Б клас Тема: Америка: загальна характеристика регіону. https://youtu.be/joYsBVNochM Д/З: Параграф 35 |
Французька мова | P. 81-82 ex. 3 AB |
Англійська мова | WB. p.61,ex.1,2 |
Геометрія |
Тема:Розв’язування вправ
1.Повторіть формули п.13
2.Виконайте вправи №13.10 №13.16 №13.27.
|
Біологія та екологія | Урок №1. Домашнє завдання: Опрацюйте параграф 31, запишіть конспект з теми, дайте відповіді на питання 1-4. |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема: Кут між площинами
1.Прочитайте п.37
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/WF_
3.Виконайте вправи №37.5 №37.7 №37.10 №37.13.
|
Англійська мова | video worksheet, (SB p.89) |
Фізична культура | |
Французька мова | P. 90 ex.1 ( таблиця ) Відповідь на питання |
Громадянська освіта | Тема: Свобода мас-медіа. Що таке цензура |
Всесвітня історія | Тема : Держави Центрально-Східної Європи між двома світовими війнами
Друга Річ Посполита і Чехословацька Республіка https://www.youtube.com/watch?v=UzmuIqIBrpY Угорщина , Румунія https://www.youtube.com/watch?v=51eVqjAWiwA Болгарія, Югославія |
П’ятниця | |
Французька мова | P. 91 ex. 5 par écrit |
Біологія та екологія | Урок №2. Домашнє завдання: Параграф 32, стр 120-123, записати конспект по основним термінам (хромосомні та геномні мутації, гаплоїдія, поліплоїдія, анеуплоїдія) їх знати і розуміти. |
«Захист України» | |
Українська мова |
Запишіть слова, знявши риску. Перекоти/поле, військово/полонений, бета/промені, лимонно/кислий, пів/Одеси, пів/відра, пів/озера, пів/юрби, унтер/офіцер, міні/футбол, екс/чемпіон, кримсько/татарський, навчально/виробничий, плодово/ягідний, тепло/хід, людино/день, жар/птиця, суспільно/необхідний, суспільно/вагомий, суспільно/історичний, західно/український, діаметрально/протилежний, Дністер/ріка, розрив/трава, Лисичка/Сестричка, вагоно/ремонтний, жовто/гарячий, хитро/мудрий, легко/атлетичний, морально/етичний, усесвітньо/відомий, світло/синій, міні/завдання, авторсько/правовий, військово/зобов’язаний, воєнно/тактичний, суспільно/корисний, суспільно/небезпечний, суспільно/економічний, пів/вагона, пів/яблука, пів/Чернігова, пів/апельсина, дев’яти/тонний, південно/німецький, кримсько/ татарський, усесвітньо/відомий, лимонно/кислий, віце/президент, член/кореспондент, агро/ фірма, розтяг/стискач, лісо/степ, фізико/математичний, абсолютно/сухий, швидко/прочитаний, зло/ворожий, альфа/промені, народно/поетичний, мовно/літературний, художник/ пейзажист, Львів/місто, ріка/Дніпро, хлопець/красень, свіжо/зрубаний, трохи вище/підписаний, гідро/споруда. |
Англійська мова | WB. p.61, ex.3,4 |
«Захист України» | |
Інформатика |
27.02.2023-03.03.2023
Понеділок | |
Англійська мова | WB. p.62 |
Фізика | |
Фізика | |
Географія | 10-А клас
Тема: Китай: господарство. https://youtu.be/d5YzVycw7jk Д/З: § 29 |
Історія України | Тема : § 24-25. Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу. Масштаби та наслідки Голодомору. Насильницька колективідація. |
Українська література |
|
Українська література |
|
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | |
Англійська мова | WB. p.63 |
Хімія |
10а клас
28.02.23 § 23-25 повторити, ст152 https://youtu.be/
10б
27.02.23 § 20 N147-153 https://youtu.be/Q6-
28.02.23 § 21 N154-160 https://youtu.be/38-
|
Зарубіжна література |
Тема: Традиції та новаторство О .Вайльда в жанрі роман.Еволюція роману. Образ художника Безіла та лорда Генрі
Завдання:
Написати характеристики героїв, підібрати цитати.
Прослухати відео, виписати , що новаторське у творчості(романі) та еволюцію у творчості митця
В останньому відео – новаторство.
|
Алгебра |
Тема:Формули зведення
1.Прочитайте п.14.Випишіть правило
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/j0_
3.Виконайте вправи №14.4 №14.8 №14.10
|
Українська мова |
Запишіть слова, знявши риску. Шибай/голова, нерозлий/вода, зірви/голова, пройди/світ, Перебий/ніс, Убий/вовк, лікар/еколог, астроном/магнітолог, рай/викон/ком, блок/система, дизель/мотор, стоп/кран, норд/вест, зав/госп, Дон/бас, Приват/банк, авто/кореляція, радіо/техніка, генерал/майор, розрив/трава, ощад/каса,чар-/зілля, школа/інтернат, льон/довгунець, хліб/сіль, двох/сот/ліття, радіо/фото/репортаж, авіа/каса, відео/касета, гідро/споруда, ізо/студія, кіно/зірка, космо/дром, лже/прогноз, гідро/метео/служба, тонно/кілометр, динамо/метр, Івасик/Телесик, дівич/вечір, зелен/сад, голко/рефлексо/терапія, термо/електро/вентилятор, гуси/-лебеді, місто/велетень, велетень/місто, Ельбрус/гора, радіо/й /теле/апаратура, тепло/й/ гідро/електро/станції, три/з/половиною/тисячний загін, хтозна/який, будь/де, куди/небудь, казна/для/чого, дванадцяти/тонка, десь/колись, як/не/як, мимо/хідь, мимо/волі, рано/по/раненьку, в/різно/біч, на/швидку/руч, з/дня/на/ день, пліч/о/пліч, тет/ат/ет, сорока/ восьми/градусний, п’яти/поверховий, двадцяти/ трьох/тисячний, двадцяти/мільйонний, п’ятсот/сімдесят/п’ятий, 3/денний, 120/мільярдний, гірничо/промисловий, глинисто/піщаний, довідково/енциклопедичний, зерно/очисний, камене/дробильний, сірувато/попелястий, складально/пакувальний, скло/плавильний, словниково/довідковий, смолисто/чорний, сніжно/крижаний, біло/сніжний, сніжно/білий, трубо/зварювальний, товарно/грошовий, тяжко/поранений, центрально/африканський, суспільно/ корисний, суспільно/ необхідний, діаметрально/протилежний, щиро/вдячний, жовто/гарячий, червоно/гарячий, фізико/технічний, хіміко/біологічний, воєнно/стратегічний, військово/зобов’язаний, військово/полонений, військово/службовець. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Маніпулятивний вплив медіа. |
Географія | 10-А клас
Тема: Республіка Корея https://youtu.be/5-tDsFbGYbk Створити план-конспект з теми. 10-Б клас Тема: Практична робота №5 (оцінювана). Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їх економічного розвитку. |
Французька мова | |
Англійська мова | WB. p.64(написати рецензію на книгу) |
Геометрія |
Тема:Площа ортогональної проекції
1.прочитайте п.37.Випишіть теорему 37.1
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/pagFs_-
Виконайте вправи №37.26 3№37.32 №37.34.
|
Біологія та екологія | Урок №1. Домашнє завдання: Параграф 33, стр 123-126, оформіть лабораторне дослідження, дайте відповіді на питання 1-3. https://www.youtube.com/watch?v=MCbDiLi7P4M https://www.youtube.com/watch?v=WebXGv3_6ng |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема:Розв’язування вправ
1.Повторіть тригонометричні формули
2.Виконайте вправи №26.22 №26.23 №26.24
|
Англійська мова | Повторити лексику по темі “Мистецтво” |
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | Тема: Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. |
Всесвітня історія | Тема : Японія в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | Урок №2. Домашнє завдання: Параграф 34, стр 127-130, дайте відповіді на питання 1-4. https://www.youtube.com/watch?v=dIyi0MKIndo |
«Захист України» | |
Українська мова | Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом
|
Англійська мова | WB. p.65 |
«Захист України» | |
Інформатика |
06.03.2023-10.03.2023
Понеділок | |
Англійська мова | підготувати презентацію |
Фізика | |
Фізика | |
Географія | Географія 10-А клас
Тема: Індія: економіко-географічне положення, природно-ресурсний потенціал, населення. Практична робота №4. Аналіз статево-вікових пірамід Японії, Китаю та Індії Д/З: § 30 |
Історія України | Тема : § 26 Формування культу особи Сталіна. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Конституція УРСР 1937 р.
https://www.youtube.com/watch?v=gkDs4JgSiLE Тема : §27 Розстріляне відродження. Антицерковна політика влади та її наслідки. Ліквідація УАПЦ. |
Українська література | 1.Опрацювати відеоматеріал за посиланням
2.Виконати завдання за покликом |
Українська література |
2.Зробити нотатки у зошиті Основні відомості із життя і творчості В.Стефаника |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Заробітна плата і продуктивність |
Англійська мова | граматичні вправи |
Хімія |
07.03.23 § 23-25 повторити
10 б клас
06.03.23 § 22 N163-165
07.03.23 § 13-22 повторити
|
Зарубіжна література |
Тема:
Розвиток мовлення Твір роздум “Краса – явище моральне чи аморальне?”
Завдання:
Написати розум, підібрати цитати, скласти сенкан.
Опереджувальне: прочитати твір”Кава з кардамоном” Йоганни Ягелло.
|
Алгебра |
Тема Контрольна робота
Виконайте вправи №26.18 №26.19 №26.20 №26.23(2) №26.24(1;4)
|
Українська мова | 1.Ознайомитись з матеріалами відеоуроку за покликом
Вправа 1. Запишіть слова, уставивши, де потрібно, м’який знак та апостроф. П..єдестал, марсел..єза, комп..ютер, конферанс..є, т..юль, він..єтка, П..ємонт, миш..як, міл..ярд, Гот..є, к..янті, ф..юзеляж, павіл..йон, кар..єр, Монтеск..є, Женев..єва, Фур..є, Мол..єр, мад..яр, кон..юнктура, філ..м, р..юкзак, прем..єр, б..єф, монпанс..є, т..юбик, ал..батрос, кур..йоз, сер..йозний, Б..йорк, бул..йон, Н..ютон, ін..єкція, б..юджет, ател..є,транс..європейський. Вправа 2 . Випишіть слова у дві колонки: 1) з пропущеною літерою і; 2) з пропущеною літерою и. Х..п.. , бр..джі, еманс..пація, ауд..єнц..я, реч..тат..в, л..мон, Росс..н.. , інд..го, Капр.. , ін..ц..атива, н..рка, вал..дол. • З перших букв виписаних слів складіть назви міст. Вправа 3. Запишіть слова, уставивши, де потрібно, пропущену літеру. Ім..унітет, ас..истент, піц..а, Апен..іни, Рус..о, гет..о, новел..а, ем..ігрант, фін..ський, мадон..а, марок..анський, ір..аціональний, бравіс..имо, ім..іграція, імпрес..іонізм, дон..а, беладон..а, віл..а, груп..а, антен..а, пен..і, пан..о, Тал..ін.. , барок..о, Він..іпег, конфет..і, оперет..а, інтермец..о, ас..иміляція, гол..андець, Ус..урі, хоб..і, дюс..ельдорфець, буд..изм. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Практичне заняття. Як розпізнати маніпуляції та захиститись від них. |
Географія | Географія 10-А клас
Тема: Д/З: § 31 10-Б клас Тема: Америка: природні умови та ресурси, населення. Д/З: §36 |
Французька мова |
P. 97-98 ex. 1-5
|
Англійська мова | wb.p.66 |
Геометрія |
Тема:Розв’язування вправ
1.Повторіть основні теореми і формули
2.Виконайте вправи № 37.33 №37.35
|
Біологія та екологія | Урок №1. Домашнє завдання: Параграф 35, стр 130-132, дайте відповіді на питання 1-4, запишіть конспект до теми. |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема:Властивості тригонометричних функцій
1.Прочитайте п.10
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
3.Виконайте вправи №10.13 №10.15 №10.16
|
Англійська мова | wb.p.67 |
Фізична культура | |
Французька мова | P. 102-103 ex. 4 |
Громадянська освіта | Тема: Цифрова ідентичність в інтернеті. |
Всесвітня історія | Тема : Китай в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова | P. 105-106 ex. 2 AB, 3,4 |
Біологія та екологія | Урок №2. Домашнє завдання: Повторити параграф 27-35, підготуйтеся до узагальнення з теми, опрацюйте раніше вивчені параграфи. |
«Захист України» | |
Українська мова |
Виконайте завдання. А. Провідміняйте прізвища в однині. Першин, Андієвська, Прокопів, Міцкевич, Діккенс, Тарасенко, Пилипчук, Ганський Б. Запишіть російські прізвища українською мовою й провідміняйте їх в однині. Белов, Чижов, Филиппов, Агеева, Крамской, Светлая, Вернадский, Цветаева, Васнецов, Лермонтов. |
Англійська мова | wb.p.68 |
«Захист України» | |
Інформатика | Тема: редагування та заповнення таблиць БД. Завдання: ознайомитись, яким чином за допомогою SQL виконується редагування стуктури таблиці. |
13.03.2023-17.03.2023
Понеділок | |
Англійська мова | wb.p.69, ex.1,2 |
Фізика | |
Фізика | |
Географія | Тема: Урок узагальнення знань з теми “Країни Азії” |
Історія України | Тема : § 27 Національно-культурне життя радянської України
https://www.youtube.com/watch?v=CLvr8KJAPRw Практична робота Голодомор мовою документів, свідчень, чисел https://drive.google.com/file/d/1GUU8RNWtp0krBcj10cqgA6ebwzkTLz2J/view |
Українська література | 1.Опрацювати відеоматеріал за посиланням
2.Виконати завдання в зошиті |
Українська література |
2.Скласти інформативне гроно щодо характеристики Івана Дідуха, використовуючи цитати з твору. |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Особистий бюджет |
Англійська мова | video worksheet |
Хімія |
10а клас
14.03.23 § 26 N193-194 https://youtu.be/
10б клас
13.03.23 § 13-22 повторити
14.03.23 § 13-22 повторити
|
Зарубіжна література |
Тема: Позакласне читання.Йоганна Ягелло ” Кава з кардамоном” синтез підліткової повісті ( стосунки в родині,перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)
Завдання:
Прочитати повість, прослухати аудіокнигу.
Проаналізувати проблеми твору.
|
Алгебра |
Тема:Властивості і графіки функцій синуса і косинуса
1.Прочитайте п.11
2.Подивться відеоhttps://youtu.be/
3.Виконайте вправи №11.5 №11.7 №11.12
|
Українська мова | 1.Ознайомитись з матеріалами відеоуроку за покликом
Перепишіть речення, знявши риску у виділених словах.
|
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Кіберзлочинність. |
Географія | 10-А клас
Тема: Австралія: економіко-географічне положення, природно-ресурсний потенціал, населення. https://youtu.be/T1r6MXQE3vM 10-Б клас Тема: Америка: загальна характеристика господарства, первинний сектор економіки.. Америка: вторинний сектор економіки. Основні осередки промисловості в регіоні |
Французька мова | |
Англійська мова | wb.p.69,ex.3,4 |
Геометрія |
Тема:Властивості і графіки функцій тангенса і котангенса
1.Прочитайте п.11
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
3.Виконайте вправи №11.8 №11.16 №11.18
|
Біологія та екологія | Урок №1. Домашнє завдання: Параграф 36, стр 133-136, дайте відповіді на питання 1-4 + запишіть опорний конспект до теми. |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема:Підготовка до контрольної роботи
1.Повторіть.Кут між площинами.Перпендикулярні площини.
Виконайте вправи №43.35 №43.38 №43.40.
|
Англійська мова | wb.p.70 |
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | Практичне заняття. Головні правила безпеки в Інтернеті. |
Всесвітня історія | Тема : Індія в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | Урок №2. Домашнє завдання: Параграф 37, стр 136-139, запишіть конспект до теми + дайте відповідь на питання 1-3. |
«Захист України» | |
Українська мова |
Прочитайте речення й прокоментуйте написання часток не і ні. 1.(Не)думано, (не)гадано забігла в глухомань, де сосни пахнуть ладаном в кадильницях світань. 2. І місячну сонату створив уже Бетховен. І тінь місяцехода вже зорям (не)чужа. 3. І я (не)я, і ти мені (не)ти. 4. Такої дивної отрути я ще (ні)коли не пила. 5. Це, може, навіть і (не) вірші, а квіти, кинуті тобі. 6. Іду в поля. (Ні)кого і (ні)де. Півнеба захід — золото червоне. 7. Всі проти всіх, усі (ні)з ким (не)згодні. Злість рухає людьми, але у бік безодні (Л. Костенко) Перепишіть речення. Розкрийте дужки й розставте розділові знаки.
|
Англійська мова | wb.p.70-71 |
«Захист України» | |
Інформатика |
20.03.2023-24.03.2023
Понеділок | |
Англійська мова | wb.p.71 |
Фізика | |
Фізика | |
Географія | 10-А клас
Тема: Австралія: господарство https://youtu.be/AFHIs474yGU Д/З: § 33 |
Історія України | Практична робота Голодомор мовою документів, свідчень, чисел
https://drive.google.com/file/d/1GUU8RNWtp0krBcj10cqgA6ebwzkTLz2J/view Тематичне оцінювання. Пройдіть тест за посиланням |
Українська література | 1.Виконати завдання за посиланням |
Українська література |
|
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Податки. Скільки податків ви сплачуєте? |
Англійська мова | wb.p.72 ex. 4 |
Хімія |
10а клас
§ 26 N197-200 https://youtu.be/
10б клас
§ 23 N168 https://youtu.be/
§ 23 N171,173,174 https://youtu.be/
|
Зарубіжна література |
Тема: Контрольна робота (тест)
Завдання : Виконати тест для самоперевірки.
|
Алгебра |
Тема:Розв’язування вправ на побудову
1.Повторіть правила перетворень графіків функцій
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
3.Побудуйте y=sin(2x),y=2cos(x-п/3), y=|tgx|/
|
Українська мова |
1.Виконати завдання за покликом https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5628317 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6107933 2. Виконайте завдання в зошиті Перепишіть речення, розкривши дужки . Зробіть синтаксичний розбір останнього речення. 1. Малі озерця блискають (не)злісно, колише хмара втомлені громи. 2. Їмо плоди із дерева (не)знання – прозріння нам уже (не)притаманні. 3. Пишіть листи і надсилайте вчасно, коли їх ждуть далекі адресати, коли є час, коли (не)має часу і коли навіть ні(про)що писати. 4. Чи ще тебе (не)доля (не)намучила? 5. Що доля (не)легка, – в цім користь і своя є: блаженний сон душі мистецтву (не)сприяє. 6. О, (не)взискуй гіркого меду слави: той мед (не)добрий, від кусючих бджіл. 7. (Не)сказане лишилось (не)сказанним. 8.Я слухаю (не)чутні голоси серед німої музики мозаїк. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тематичне оцінювання за темою: Світ інформації та масмедіа . |
Географія | 10-А клас
Тема: Острівні країни Океанії https://youtu.be/wigu1X0tZag Д/З: § 34 10-Б клас Тема: Америка: вторинний сектор економіки. Основні осередки промисловості в регіоні. https://youtu.be/xkYBet3Q4wo Д/З: § 37 |
Французька мова | |
Англійська мова | wb.p73, написати есе |
Геометрія |
Тема: Контрольна робота
1.На одній із граней двогранного кута,величина якого дорівнює 45*,позначили точку А.
Відстань від А до ребра даного двогранного кута дорівнює 10 см.Знайдіть відстань
від точки А другої грані.
2.Знайдіть площу ортогональної проекції многокутника на деяку площину,якщо площа многокутника 8 кв.см,а кут між площинами дорівнює 30*.
3.Кінці відрізка .довжиною 13 см належать двом перпендикулярним площинам.А відстані від кінців відрізка до лінії перетину площин 8 см і 5 см.Знайти відстань між основами перпендикулярів,проведених із кінців даного відрізка до лінії перетину площин.
|
Біологія та екологія | Урок №1. Домашнє завдання: Параграф 38, стр 139-144, записати конспект з теми та підготуватися до контролю з теми. |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Алгебра |
Тема:Розв’язування вправ.С.р.
Побудувати графік функції та дослідити його
y=-cos(2x+п/3)+1.
|
Англійська мова | wb. p. 73 |
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | Тема: Для чого потрібна економіка. |
Всесвітня історія | Тема : Країни Середнього та Близького сходу. Країни Латинської Америки в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | Урок №2. Домашнє завдання: Параграф 39, стр 145-148, записати короткий конспект з теми та підготуватися до короткої письмової роботи з теми (див файли нижче + підручник). |
«Захист України» | |
Українська мова |
1.Опрацювати відеоурок за покликом 2.Виконайте завдання в зошиті |
Англійська мова | wb. повторити лексику по темі |
«Захист України» | |
Інформатика |