30.01.2023-03.02.2023
Понеділок | |
Трудове навчання | https://docs.google.com/presentation/d/1gY2XZJrU6ax7NShz45ZG1b95DY1Q5YwF/edit?usp=share_link&ouid=109969210384275591725&rtpof=true&sd=true |
Трудове навчання | https://docs.google.com/presentation/d/1gY2XZJrU6ax7NShz45ZG1b95DY1Q5YwF/edit?usp=share_link&ouid=109969210384275591725&rtpof=true&sd=true |
Українська мова | 1 урок. Тема: “Будова опису приміщення” 1. Переглянути відеоурок “Будова опису приміщення”https://youtu.be/tJE_Qs1yOtA 2. Виконати вправу 547 |
Англійська мова | SB стор.74, впр.1,2. Трек 54
SB стор.74, виконати впр.3, попередньо прослухавши Трек 55 SB стор.74, виконати впр.6, попередньо прослухавши Трек 56 WB стор. 52, впр. 1, 2 |
Математика |
в підручнику Розділ 3 §16 Коло
зробіть номери №679 №682 №689 |
Французька мова | Впр.1,2 ст.84(усно) |
Географія |
Переглянути відео
Прочитати параграф 28.
Виписати до зошита що таке ” атмосфера”, ” озоновий шар”, ” метеорологія”. Записати на які шари поділяється атмосфера і її газовий склад.
|
Вівторок | |
Мистецтво | |
Фізична культура | |
Українська мова | Тема: “Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення” 1. Виконати вправу 549 |
Англійська мова | SB стор.75, впр.1. Робота над текстом
SB стор.75, впр.2-4. WB стор. 52, впр. 3-5 |
Математика | Перегляньте відео
в підручнику Розділ 3 §16 Коло
зробіть номери №695 №697 |
Біологія | Урок №1. Опрацювати параграф 30, відповісти на питання 1-2 в кінці параграфа, замалюйте рис. 128 |
Середа | |
Українська мова | Тема: “Визначення ролі і менників в описі приміщення” 1. Виконати вправу 546. |
Фізична культура | |
Зарубіжна література | Тема 1: Джек Лондон” Жага до життя” Проблеми життя і смерті, дружби та зрадництва у творі. |
Математика | Перегляньте відео
в підручнику Розділ 3 §18
зробіть номери №758 №760 №762 |
Французька мова | https://www.youtube.com/watch?v=aGzacKL50_Q&t=5s |
Англійська мова | WB стор.53, впр.1. Робота над текстом
WB стор.53, впр.2-4. |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | |
Четвер | |
Фізична культура | |
Математика | Перегляньте відео
в підручнику Розділ 3 §19
Прочитайте ст 136-140 розділ 3 § 19 Зробіть номери №782 №790 №792 |
Українська мова | Тема: “Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення” 1. Переглянути відеоурок “Вибірковий переказ тексту”https://youtu.be/75FM_VTWxWI 2. Написати переказ |
Зарубіжна література |
Тема 2: Шлях випробувань золотошукачів Підготовка до характеристики героїв.
. Завдання
: прочитати оповідання, прослухати відео, дати відповіді на запитання.
Підібрати прислів’я ,приказки про дружбу(за бажанням)
Підручник: с.140-141Бірграфія автора, Перевір себе(пит.)
Зміст с.142-151 прочитати.
с.145 -запитання 7,8 письмово
с.151, пит.5 письмово
Прослухати/переглянути відео.
|
Англійська мова | SB стор.76, виконати впр.1,2,5,6, попередньо переглянувши відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=AjI__RO7n-A https://www.youtube.com/watch?v=NILvRm9FKD4 SB стор.76, виконати впр.3. Трек 57 WB стор.54, впр.1-5. |
Основи здоров’я | |
Біологія | Урок №2. Домашнє завдання: вивчити параграф 31. Відповісти на питання 1-2 у кінці параграфа/ |
П’ятниця | |
Географія |
Завдання:
1) Виконати тест за посиланням
код 7791889
2) Переглянути навчальне відео
3) Прочитати параграф 29 стор.114-116
4) Знайти в інтернеті і виписати що таке “амплітуда коливань температур” і яка вона буває, що таке ” тропіки”, “полярні кола”, “ізотерми”, а також з підручника виписати в зошит дати літнього і зимового сонцестояння та весняного і осіннього рівнодення.
|
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | |
Українська література |
Станіслав Чернілевський |
Математика | |
Інформатика | 1.Переглянути відео.
2.Створити подібну презентацію
3.Надіслати вчителю на електронну пошту ip16031988@gmail.com
|
Англійська мова | SB стор.77, впр.1. Трек 58
WB стор.55, впр.1,2. WB стор.55, виконати впр.3,4, попередньо прослухавши Трек 23 |
Українська література |
Ірина Жиленко. “Жар – Птиця”, “Підкова”, “Гном у буфеті”. |
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “ Не з іменниками”
1. Переглянути відеоурок “Не з іменниками” https://youtu.be/ZmRO9Gmfcc8
2. Опрацювати параграф 41, виконати вправи 336, 340.
2 урок. Тема: “Букви е, и, і в суфіксах іменників”
1.Опрацювати параграф 42, виконати вправи 297, 302
3 урок. Тема: “Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі”
1. Опрацювати параграф 73, виконати вправи 277, 278.
06.02.2023-10.02.2023
Понеділок | |
Трудове навчання | https://docs.google.com/presentation/d/15x0a2N3AC5JL9YGhYx3r_cJXHFXQ_qdO/edit?usp=share_link&ouid=109969210384275591725&rtpof=true&sd=true |
Трудове навчання | https://docs.google.com/presentation/d/15x0a2N3AC5JL9YGhYx3r_cJXHFXQ_qdO/edit?usp=share_link&ouid=109969210384275591725&rtpof=true&sd=true |
Українська мова | 1 урок. Тема: “Рід іменників” 1. Переглянути відеоурок “Рід іменників” https://youtu.be/ofU99KGeRSM 2. Опрацювати параграф 30, виконати вправу 234, 235 |
Англійська мова | SB стор.78, впр.3. Робота над текстом
SB стор.79, виконати впр.6,7, попередньо прослухавши Трек 59 |
Математика | 1 Перегляньте в підручнику Розділ3 §19 ст136-137 2 Перегляньте прикріплене відео 3 Зробіть номери №765 № 768 № 790 №794 |
Французька мова | |
Географія |
1)Виконати тест. (посилання буде розміщено у вайбер групах класів)
2) Переглянути навчальне відео:
або
прочитати параграф 29.
|
Вівторок | |
Мистецтво | |
Фізична культура | |
Українська мова | 2 урок. Тема: “Відмінки іменників. Кличний відмінок” 1. Переглянути відеоурок “Відмінки іменників. Кличний відмінок”https://youtu.be/pqupsgvptl4 2. Опрацювати параграф 32, виконати вправу 257 |
Англійська мова | SB стор.80, виконати впр.1, попередньо прослухавши Трек 60
SB стор.80, виконати впр.1,2,3а, попередньо переглянувши відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AjI__RO7n-A WB стор. 56, впр. 1-3 |
Математика | |
Біологія | |
Середа | |
Українська мова | 3 урок.Тема: “Тренувальні вправи. Диктант” 1. Переписати текст диктанту, вставивши потрібні літери, розставивиши розділові знаки |
Фізична культура | |
Зарубіжна література | Тема 1: Значення назви оповідання “Жага до життя” |
Математика | |
Французька мова | |
Англійська мова | SB стор.81, виконати впр.5,6, попередньо переглянувши відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=OXqzeqSHSEE WB стор.56, впр.4-6. |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | Тема : § 15 Кіммерійці та скіфи на території України |
Четвер | |
Фізична культура | |
Математика | |
Українська мова | 4 урок. Тема: “Повторення теми, підготовка до контрольної роботи” 1. Повторити параграфи підручника 27-32, виконати вправу 259. |
Зарубіжна література |
Тема2: Значення опису природи у творі. Характеристика героїв твору.
Завдання:
Письмова характеристика одного із героїв твору.(залікова робота)
Прослухати,переглянути відео(обдумати)
|
Англійська мова | SB стор.82, впр.1,2
SB стор.82, виконати впр.2-4, попередньо прослухавши Трек 61 SB стор.82, впр.5 |
Основи здоров’я | Тема : § 18 Вплив ВІЛ-інфекції на організм людини
https://www.youtube.com/watch?v=dzZZJhfQKyo Тема: § 19 Спілкування і здоров’я |
Біологія | |
П’ятниця | |
Географія |
1) Виконати тест (посилання буде розміщено у вайбер групах класів)
2) Переглянути навчальне відео:
або прочитати параграф 30.
Виписати у зощит і вивчити такі поняття: “атмосферний тиск”, “барометр”, ” ізобари”. Записати на скільки змінюється тиск на кожні 100 метрів підйому.
|
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | Тема : § 39 Утворення демократії за Перікла в Афінах
Ст. 122-123 |
Українська література |
Ігор Калинець. Талановитий український поет, автор віршів для дітей. “Стежечка”, “Блискавка”, “Веселка”, “Криничка”, “Дим” зі збірки “Дивосвіт”. |
Математика | |
Інформатика | Переглянути відео та виконати завдання за зразком (картинки завантажувати самостійно з інтернету)
Виконану роботу надіслати вчителю на електронну пошту
|
Англійська мова | WB стор.57, впр.1.
WB стор.57, виконати впр.2,3, попередньо прослухавши Трек 24 WB стор.57, впр.5,6. Трек 26 |
Українська література | Ірина Жиленко “Підкова”, “Гном у буфеті”.
Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про те, що може врятувати сучасний світ. Домашнє завдання : 1.Підготуй виразне читання віршів “Підкова”, “Гном у буфеті” Ірини Жиленко. 2.Визначити віршований розмір вірша “Підкова”, користуючись пам’яткою на сторінці 236. 3.Виписати з вірша “Гном у буфеті” два – три епітети. |
Етика | підручник стор. 19-25. |
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “ Правопис складних іменників”
1. Переглянути відеоурок “Правопис складних іменників” https://youtu.be/uufLCvQFpG4
2. Виконати вправу 324
2 урок. Тема: “Узагальнення вивченого з теми “Іменник”
1.Переглянути відеоурок “Узагальнення вивченого з теми “Іменник” https://youtu.be/3V2nopF4YJA
2. Повторити параграфи 27-43, виконати вправи 353, 354
3 урок. Тема: “Контрольна робота з теми “Іменник”
1. Виконати контрольну роботу “Іменник”.
13.02.2023-17.02.2023
Понеділок | |
Трудове навчання | Презентація |
Трудове навчання | |
Українська мова | 1 урок. Тема: Контрольна робота з теми “Іменник” 1. Виконати контрольну роботу “Іменник” |
Англійська мова | SB стор.83, впр.2,3.
WB стор.58, впр.1-5. |
Математика | |
Французька мова |
Переглянути відео з граматики
|
Географія |
Практична робота
Підручник, стор.119, ( практична робота 5) розв’язати задачі 1-2.
|
Вівторок | |
Мистецтво | |
Фізична культура | |
Українська мова | 2 урок. Тема: “Поділ іменників на відміни” 1. Переглянути відеоурок “Відміни та групи іменників ” https://youtu.be/BhAcfrmABRI 2. Опрацювати параграф 33 підручника, виконати вправу 266 |
Англійська мова | SB стор.84. Повторити граматичний матерііал
SB стор.85, виконати впр.1,2,3, попередньо переглянувши відео за посиланням |
Математика | |
Біологія | |
Середа | |
Українська мова | 3 урок.Тема: “Відмінювання іменників І відміни” 1. Переглянути відеоурок “Відмінювання іменників І відміни” https://youtu.be/OaRwmdFJZf8 2. Опрацювати параграф 34 підручника, виконати вправи 268, 273. |
Фізична культура | |
Зарубіжна література | Тема1: Анна Гавальда “35 кіло надії”Сюжет та система образів повісті.Проблема життєвого вибору. |
Математика | |
Французька мова | Впр.5, ст.91 |
Англійська мова | WB стор.59. Revision. Ввиконати вправи, попередньо переглянувши відео за посиланням |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | |
Четвер | |
Фізична культура | |
Математика | |
Українська мова | 4 урок. Тема: “Відмінювання іменників ІІ відміни” 1. Переглянути відеоурок “Відмінювання іменників ІІ відміни” https://youtu.be/ppEXkpWKbOQ 2. Опрацювати параграф 35, 36, виконати вправи 284, 292 |
Зарубіжна література |
Тема 2: Вплив батьків на формування особистості в повісті-притчі “35кіло надії”
Завдання:
Знати сюжет твору,героїв,проблематику.
Прослухати відео/аудіо
Увага !В підручнику немає творчості Гавальда
Письмово: анкета до твору(рік написання,жанр,тема,ідея, проблеми, персонажі.
|
Англійська мова | SB стор.86, впр.1,2. Робота над текстом
WB стор.60, впр.1,2. |
Основи здоров’я | |
Біологія | |
П’ятниця | |
Географія |
Практична робота ( продовження)
Підручник, стор.122, розв’язати задачі 1-3.
|
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | |
Українська література |
Виразне й усвідомлене читання поезії.
Домашнє завдання :
До поезії, яка тобі сподобалася найбільше, намалюй ілюстрацію.
|
Математика | |
Інформатика | 1. Переглянути презентацію та виконати за зразком враховуючи ефекти анімації
2. Виконану роботу надіслати вчителю на електронну пошту 123school200@gmail.com
|
Англійська мова | SB стор.87, виконати впр.4, попередньо прослухавши Трек 62
WB стор.61, виконати впр. 3, попередньо прослухавши Трек 27 WB стор.61, впр.4,5. |
Українська література |
Складання усних уявних картин образного бачення світу.
Домашнє завдання :
Підготувати розповідь про гармонію людини і природи.
|
Етика |
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “Прикметник. Загальна характеристика”
1. Переглянути відеоурок “Прикметник. Загальна характеристика” https://youtu.be/tkQNEosanCM
2. Опрацювати параграф 44, виконати вправу 366
2 урок. Тема: “Особливості будови опису природи”
1.Переглянути відеоурок “Особливості будови опису природи” https://youtu.be/sHbAe4WqflQ
2. Повторити параграфи 74, написати твір-опис пори року, використавши прикметники
3 урок. Тема: “Групи прикметників за значенням”
1. Переглянути відеоурок “Групи прикметників за значенния” https://youtu.be/EOisfTEEOJQ
2. Опрацювати параграф 45, виконати вправу 374
20.02.2023-24.02.2023
Понеділок | ||||
Трудове навчання | Технологія приготування млинців | |||
Трудове навчання | Технологія приготування млинців | |||
Українська мова | 1 урок. Тема:“Відмінювання іменників ІІІ-ІV відміни” 1. Переглянути відеоурок “Відмінювання іменників ІІІ-ІV відміни” https://youtu.be/Ptxgp3i2Y84 2. Опрацювати параграф 37 підручника, виконати вправи 297, 302. |
|||
Англійська мова | SB стор.88, впр.1,2. Трек 64
SB стор.88, впр.3,5. Трек 65 WB стор.62, впр.1-5. |
|||
Математика |
|
|||
Французька мова | https://www.youtube.com/watch?v=D2775y8Hgbk&t=1s | |||
Географія |
Переглянути відео або прочитати параграф 31.
Виписати у зошит і вивчити поняття: вітер, бриз ,мусон, фен, бора, роза вітрів.
|
|||
Вівторок | ||||
Мистецтво | ||||
Фізична культура | ||||
Українська мова | 2 урок. Тема: “Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників” 1. Переглянути відеоурок “Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників ” https://youtu.be/Iw4UBLeuvrE 2. Опрацювати сторінку 102 підручника, виконати вправу 237. 3. Опрацювати параграф 39 підручника, виконати вправу 314. |
|||
Англійська мова | SB стор.89, впр.2,3. Робота над текстом | |||
Математика | Розділ 4 §24 ст 180-182 Зробіть номери №1035 №1055 №1057 №1061 Перегляньте відео за посиланнями |
|||
Біологія | Урок №1. Домашнє завдання: § 36 с.134-136, записати терміни: запліднення, насінина. У зошиті письмово оформити лабораторне дослідження (замалюйте будову одно- і дводольної рослини + мал 151) | |||
Середа | ||||
Українська мова | 3 урок. Тема: “Написання й відмінювання жіночих і чоловічих імен по батькові” 1. Переглянути відеоурок “Написання й відмінювання жіночих і чоловічих імен по батькові” https://youtu.be/xKnFWbuewLE 2. Опрацювати параграф 43, виконати вправу 347. |
|||
Фізична культура | ||||
Зарубіжна література |
Тема 1: Анна Гавальда ” 35 кіло надії “Роль школи,вчителів, однокласників, в житті дитини
|
|||
Математика | Розділ 4 §25 ст 186-187 Зробіть номери №1079 №1082 №1084 №1086 |
|||
Французька мова | Впр.5, ст.95 | |||
Англійська мова | WB стор.63, впр.1-6. Робота над текстом | |||
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | ||||
Четвер | ||||
Фізична культура | ||||
Математика | Розділ 4 §25 ст 186-188 Зробіть номери №1088 №1091 №1093 №1095 |
|||
Українська мова | 4 урок.Тема: “ Не з іменниками” 1. Переглянути відеоурок “Не з іменниками” https://youtu.be/ZmRO9Gmfcc8 2. Опрацювати параграф 41, виконати вправи 297, 302. |
|||
Зарубіжна література |
Тема 2: Шлях до успіху Грегуара Любочка.
Завдання :Дослухати зміст повісті(4-7частину)
Письмова- характеристика (прослідкувавши шлях до успіху)
Письмова відповідь: Який психологічний стан був у Грегуара в різних школах? Чому?
|
|||
Англійська мова | SB стор.90, виконати впр.1,2,4, попередньо переглянувши відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE WB стор.64, впр.1-5. |
|||
Основи здоров’я | ||||
Біологія | Урок №2. Домашнє завдання: § 37 с.137-139, запишіть основні умови проростання насіння. | |||
П’ятниця | ||||
Географія |
Виконати онлайн тест ( посилання буде розміщено у вайбері відповідно до розкладу)
Переглянути відео або прочитати параграф 32 у підручнику.
Виписати у зошит і вивчити терміни: випаровування, вологість повітря, абсолютна вологість,відносна вологість, точка роси, конденсація, туман.
|
|||
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | ||||
Українська література | Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки – притчі. “Казка про яян”. Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова. Домашнє завдання : Сторінки підручника 125 – 127, усно підготувати відповіді на запитання на сторінці 128. https://youtu.be/zrT70EdOguc |
|||
Математика | ||||
Інформатика | 1. Переглянути відео https://youtu.be/Lad25L5JNwU та підготувати презентацію на тему “Моя улюблена тварина” або “Моя майбутня професія” (4-5 слайди) до наступного уроку враховуючи вимоги, які потрібно дотримуватись. | |||
Англійська мова | SB стор.91, виконати впр.5,6, попередньо переглянувши відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=BiN4c4QA2EQ WB стор.64, впр.6,7. |
|||
Українська література |
“Говорюща риба”. Прихований повчальний зміст твору. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. |
|||
Етика |
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “Ступені порівняння якісних прикметників”
1. Переглянути відеоурок “Ступені порівняння якісних прикметників” https://youtu.be/X1ZKbar_4fQ
2. Опрацювати параграф 46, виконати вправу 379.
2 урок. Тема: “Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи”
1.Переглянути відеоурок “Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи” https://youtu.be/DXtrJsrSNAM
2. Опрацювати параграф 66, вправа 557.
3 урок. Тема: “Докладний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи”
1. Виконати вправу 570.
27.02.2023-03.03.2023
Понеділок | |
Трудове навчання | Технологія приготування глазурованих сирків |
Трудове навчання | Технологія приготування глазурованих сирків |
Українська мова | 1 урок. Тема: “Букви е, и, і в суфіксах іменників” 1.Опрацювати параграф 42, виконати вправи 336, 340 |
Англійська мова | SB стор.91, впр.1,2,6.
WB стор.65, впр.1-3. WB стор.65, виконати впр.4,5, попередньо прослухавши Трек 28 |
Математика | Перегляньте відео Прочитайте ст. 193-195 Розділ 4 §26 зробіть номери №1125 №1128
№1133
№419
|
Французька мова | Впр.7, 8, ст. 103 |
Географія | Виконати завдання 2 з підручника на стор.131 |
Вівторок | |
Мистецтво | |
Фізична культура | |
Українська мова | 2 урок. Тема: “Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі” 1. Опрацювати параграф 73, виконати вправи 277, 278. |
Англійська мова | SB стор.92-93, впр.2,4. Робота над текстом
SB стор.93, виконати впр.6, попередньо прослухавши Трек 68 |
Математика | Перегляньте відео Прочитайте ст. 193-195 Розділ 4 §26 зробіть номери №1135 №1139 №1141 |
Біологія | Урок №1. Домашнє завдання: § 38 с.140-144, оформіть лабораторне дослідження. https://www.youtube.com/watch?v=Vs8ddBQFuk0 https://www.youtube.com/watch?v=2di4NXtG4CE |
Середа | |
Українська мова | 3 урок.Тема: “ Правопис складних іменників” 1. Переглянути відеоурок “Правопис складних іменників”https://youtu.be/uufLCvQFpG4 2. Виконати вправу 324 |
Фізична культура | |
Зарубіжна література |
Тема 1: Урок – роздум: Чому не всі люди досягають успіху в житті?
Завдання : написати міні твір роздум за темою 1
Прослухати відео .
|
Математика | |
Французька мова | |
Англійська мова | SB стор.94, виконати впр.1,3, попередньо переглянувши відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU SB стор.94, впр.2. Трек 70 WB стор.66, впр.1-4. |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. |
|
Четвер | |
Фізична культура | |
Математика | |
Українська мова | 4 урок. Тема: “Узагальнення вивченого з теми “Іменник” 1.Переглянути відеоурок “Узагальнення вивченого з теми “Іменник”https://youtu.be/3V2nopF4YJA 2. Повторити параграфи 27-43, виконати вправи 353, 354 |
Зарубіжна література |
Тема 2: В .Короленко і Україна .Музей В Короленка в Україні (Полтава)
Завдання:
Підручник – біографія
Відео урок – музей Короленка.
Прочитати,прослухати аудіо книгу ” Сліпий музикант”https://youtu.be/
|
Англійська мова | SB стор.95, виконати впр. 4-6, попередньо переглянувши відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU https://www.youtube.com/watch?v=GLVh-mYdKms https://www.youtube.com/watch?v=lQ-0lPgkt3Q WB стор.66, впр. 5-7. |
Основи здоров’я |
Тема: Спілкування і здоров’я https://www.youtube.com/watch?v=m4fJcZ5Hi1I
Тема: Стилі і навички спілкування |
Біологія | Урок №2. Домашнє завдання: § 39 с.145-147, дайте відповіді на питання 1-3. https://www.youtube.com/watch?v=z9OXGRBjyoI |
П’ятниця | |
Географія |
Переглянути відео
Прочитати параграф 33.
|
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | Урок узагальнення. Тема : Греція. Спарта |
Українська література | Фантастичні елементи у творах Е. Андієвської. Актуальність проблем, порушених у творах. Підготовка до контрольної роботиhttps://wordwall.net/resource/51912565/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bb%d1%96%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d1%82%d1%83%d1%80%d0%b0/%d0%b3%d1%80%d0%b0-%d1%82%d0%b0%d0%ba-%d0%bd%d1%96-%d0%b5%d0%bc%d0%bc%d0%b0-%d0%b0%d0%bd%d0%b4%d1%96%d1%94%d0%b2%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%b3%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%80%d1%8e%d1%89%d0%b0-%d1%80%d0%b8%d0%b1%d0%b0 |
Математика | |
Інформатика | Представлення презентації на уроці .Тема презентації “Моя улюблена тварина” або “Моя майбутня професія” (рекомендації щодо оформлення були подані на попередньому уроці ) |
Англійська мова | SB стор. 96, впр.1.
SB стор.96, виконати впр.3,4, попередньо прослухавши Трек 71 WB стор.67, впр. 1. WB стор.67, виконати впр.2-4, попередньо прослухавши Трек 29 |
Українська література |
Контрольна робота 4.
Я і світ ( твори С. Чернілевського, І. Жиленко, І. Калинця, Е. Андієвської).
|
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “Відмінювання прикметників. Прикметники м’якої і твердої групи”
1. Переглянути відеоурок “Відмінювання прикметників. Прикметники м’якої і твердої групи”
https://youtu.be/mZXnp7SDo1g
2. Опрацювати параграф 47, виконати вправу 393.
2 урок. Тема: “Тренувальні вправи”
1. Виконати самостійну роботу “Прикметник. Загальна характеристика”
3 урок. Тема: “Перехід прикметників в іменники”
1. Переглянути відеоурок “Перехід прикметників в іменники”
https://youtu.be/Zlhk-lgJ7z0
2. Опрацювати параграф 48, виконати вправи 401, 402.
06.03.2023-10.03.2023
Понеділок | |
Трудове навчання | |
Трудове навчання | |
Українська мова | 1 урок. Тема: “Контрольна робота з теми “Іменник” 1. Виконати контрольну роботу “Іменник” |
Англійська мова | SB стор.97, впр.1.
SB стор.97, впр.2,3. Робота над текстом |
Математика | |
Французька мова | Впр.7, 8, ст.109 |
Географія |
Переглянути відео або прочитати параграф 34.
Виписати у зошит і вивчити поняття “Атмосферні опади”, “ізогієти”. Записати які саме опади належать до рідких і твердих.
|
Вівторок | |
Мистецтво | |
Фізична культура | |
Українська мова | 2 урок.Тема: “Прикметник. Загальна характеристика” 1. Переглянути відеоурок “Прикметник. Загальна характеристика” https://youtu.be/tkQNEosanCM 2. Опрацювати параграф 44, виконати вправу 366 |
Англійська мова | WB стор.68, впр.1-4. Робота над текстом |
Математика | |
Біологія | Урок №1. Домашнє завдання: § 39 с.145-147, дайте відповіді на питання 1-3. |
Середа | |
Українська мова | 3 урок. Тема: “Особливості будови опису природи” 1.Переглянути відеоурок “Особливості будови опису природи” https://youtu.be/sHbAe4WqflQ 2. Повторити параграфи 74, написати твір-опис пори року, використавши прикметники |
Фізична культура | |
Зарубіжна література | Тема 1: В.Короленко “Сліпий музикант”Пошук головним героєм(Петро Попельський)свого місця у світі. |
Математика | |
Французька мова | https://www.youtube.com/watch?v=z2IltWnvtd4&t=289s |
Англійська мова | SB стор.98. Повторити граматичний матеріал.
SB стор.99, виконати впр.1-3, попередньо переглянувши відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. |
|
Четвер | |
Фізична культура | |
Математика | |
Українська мова | 4 урок. Тема: “Групи прикметників за значенням” 1. Переглянути відеоурок “Групи прикметників за значенния” https://youtu.be/EOisfTEEOJQ 2. Опрацювати параграф 45, виконати вправу 374 |
Зарубіжна література |
Тема 2:
Тема мистецтва в повісті.Петро Попельський і Евеліна.
Завдання:
Дочитати повість
Аналіз твору за запитаннями у підручнику.
Характеристика героїв (письмово)
Прослухати відео до теми
|
Англійська мова | WB стор.69. Revision: Units 1-7 |
Основи здоров’я |
Тема: Види і наслідки конфліктів |
Біологія | Урок №2. Домашнє завдання: Повторити параграф 30-39, узагальнити вивчений матеріал з теми «Рослини» |
П’ятниця | |
Географія |
Виконати тест. (Посилання буде розміщено у вайбер- групах.
Переглянути відео
Прочитати параграф 35.
Виписати і вивчити поняття: “погода”, що відноситься до елементів погоди, а що – до погодних явищ, “синоптична карта”.
|
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. |
|
Українська література |
Урок позакласного читання
Домашнє завдання :
Підготувати презентацію прочитаного твору чи відгук.
|
Математика | |
Інформатика | Переглянути відео та підготуватися до опитування |
Англійська мова | SB стор. 100, впр.1. Трек 72
SB стор. 100, впр.4. SB стор.100, виконати впр.5, попередньо прослухавши Трек 73 |
Українська література | Всеволод Нестайко ” Тореадори з Васюківки”. Домашнє завдання : Сторінки підручника 140 – 157, скласти план до розділу 11. https://youtu.be/ZfGFxtO_kCY |
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “Написання прикметників із суфіксами -еньк, -есеньк”
1. Переглянути відеоурок “Написання прикметників із суфіксами -еньк, -есеньк” https://www.youtube.com/live/g
2. Опрацювати параграф 49, виконати вправу 413.
2 урок. Тема: “Написання прикметників із суфіксами -ев -єв, -ов”
1. Переглянути відеоурок “Написання прикметників із суфіксами -ев -єв, -ов” https://youtu.be/PY5UlfVJrhM
2. Опрацювати параграф 49, виконати вправу 414.
3 урок. Тема: “Тренувальні вправи”
1. Виконати самостійну роботу “Суфікси прикметників”
13.03.2023-17.03.2023
Понеділок | |
Трудове навчання | |
Трудове навчання | |
Українська мова | 1 урок.Тема: “Ступені порівняння якісних прикметників” 1. Переглянути відеоурок “Ступені порівняння якісних прикметників” https://youtu.be/X1ZKbar_4fQ 2. Опрацювати параграф 46, виконати вправу 379. |
Англійська мова | WB стор.70, впр.1-4. |
Математика | |
Французька мова | |
Географія |
Переглянути відео.
Прочитати параграф 36.
Виписати поняття: клімат, кліматичний пояс, а також записати три кліматотвірні чинники.
|
Вівторок | |
Мистецтво | |
Фізична культура | |
Українська мова | 2 урок. Тема: “Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи” 1.Переглянути відеоурок “Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи” https://youtu.be/DXtrJsrSNAM 2. Опрацювати параграф 66, вправа 557. |
Англійська мова | SB стор.101, впр.1-3. Робота над текстом |
Математика | |
Біологія | Урок №1. Домашнє завдання: § 41 с.151-155, записати коротку характеристику (1 сторінка) по кожному з представників водоростей + оформити лабораторне дослідження 11. Будова зелених нитчастих водоростей |
Середа | |
Українська мова | 3 урок. Тема: “Докладний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи” 1. Виконати вправу 570. |
Фізична культура | |
Зарубіжна література |
Тема 1: Образи Максима Яценюка, твердість його переконання, увага до інших, його метод виховання Петруся.
|
Математика | |
Французька мова | |
Англійська мова | WB стор.71, впр.1-6. Робота над текстом |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | §43 Елліністичні держави. Культура елліністичної доби. https://www.youtube.com/watch?v=-zkyxmsqZ4g |
Четвер | |
Фізична культура | |
Математика | |
Українська мова | 4 урок.Тема: “Відмінювання прикметників. Прикметники м’якої і твердої групи” 1. Переглянути відеоурок “Відмінювання прикметників. Прикметники м’якої і твердої групи” https://youtu.be/mZXnp7SDo1g 2. Опрацювати параграф 47, виконати вправу 393. |
Зарубіжна література |
Тема 2 : Українська природа, народні Образи й традиції в повісті “Сліпий музикант ” Образ матері, її методика виховання Петруся.
Завдання:
Виписати цитати до характеристики образів дядька і мами Петруся + описи природи та традиції.
Уміти переказувати зміст.
Прослухати /переглянути відео до теми.
|
Англійська мова | SB стор.102-103 , виконати впр.1,2,4,5, попередньо переглянувши відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE WB стор.72, впр.1-7. |
Основи здоров’я | Тема: Конструктивне розв’язання конфліктів Самоконтроль у конфліктних ситуаціях https://www.youtube.com/watch?v=6Uoq0bzfiqQ |
Біологія | Урок №2. Домашнє завдання: § 42 с.156-158, запишіть основну характеристику мохоподібних (будова тіла, чергування гаметофіту і спорофіту і їх визначення) + оформіть лабораторне дослідження у файлі нижче (замамлюйте будову зозулиного льону та не забудьте висновки) удачі! |
П’ятниця | |
Географія | |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. | §44 Тема: Сармати на території України https://www.youtube.com/watch?v=2fN7ogawWxo |
Українська література |
Зміст твору В. Нестайко “Тореадори з Васюківки”. Проблеми у творі. Жанр твору. |
Математика | |
Інформатика | Тема: Створення програмних об’єктів
1. Переглянути відео https://youtu.be/kNnZ3PsgaH4 2. Виконати практичну роботу.
3.Виконану роботу надіслати вчителю на електронну пошту 123school200@gmail.com
|
Англійська мова | SB стор. 103, впр.1-4. Трек 74
WB стор.73, впр.1-3. WB стор.73, виконати впр.4,5, попередньо прослухавши Трек 32 |
Українська література |
Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього.
Характеристика улюбленого героя, рис його вдачі, аргументація свого вибору.
Домашнє завдання :
Підготувати розповідь про епізод з твору, який найбільше сподобався, скласти сенкан до образу Яви чи Павлуші.
|
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “Тренувальні вправи”
1. Виконати самостійну роботу “Правопис суфіксів прикметників”
2 урок. Тема: “Написання НЕ з прикметниками”
1. Переглянути відеоурок “Написання НЕ з прикметниками” https://youtu.be/uLyU9Asesuc
2. Опрацювати параграф 50, виконати вправу 420.
3 урок. Тема: “Написання -Н- -НН- у прикметниках”
1. Переглянути відеоурок “Написання -Н- -НН- у прикметниках” https://youtu.be/HfI1fFeXyXY
2. Опрацювати параграф 51, виконати вправу 432.
20.03.2023-24.03.2023
Понеділок | |
Трудове навчання | https://docs.google.com/presentation/d/1-j3RhDPX710GxlPzpbu2o3wec
_DMiljp/edit?usp=sharing&ouid=108723923740010230368&rtpof=true&sd=true |
Трудове навчання | |
Українська мова | 1 урок. Тема: “Тренувальні вправи” 1. Виконати самостійну роботу “Прикметник. Загальна характеристика” |
Англійська мова | SB стор.104-105, впр.2-4. Робота над текстом
SB стор.105, виконати впр.5,6, попередньо прослухавши Трек 75 |
Математика | |
Французька мова | https://www.youtube.com/watch?v=xtMmtF7sWgo&t=147s |
Географія | |
Вівторок | |
Мистецтво | |
Фізична культура | |
Українська мова | Тема: “Перехід прикметників в іменники” 1. Переглянути відеоурок “Перехід прикметників в іменники” https://youtu.be/Zlhk-lgJ7z0 |
Англійська мова | SB стор.106, виконати впр.3,4, попередньо прослухавши Трек 76
SB стор.106, виконати впр.1,2, попередньо переглянувши відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE WB стор.74, впр.1-3. |
Математика | |
Біологія | Урок №1. Домашнє завдання: § 43 с.159-163, записати коротку характеристику по вивченим представникам (плауни, хвощі, папороті) + оформити лабораторне дослідження “Будову папоротей” прикріпити до завдання для тих, хто вдома. Ключові терміни (їх вивчити): спорофіт, гаметофіт, спори, плауни, хвощі, папороті. |
Середа | |
Українська мова | Тема: “Написання прикметників із суфіксами -еньк, -есеньк” 1. Переглянути відеоурок “Написання прикметників із суфіксами -еньк, -есеньк” https://www.youtube.com/live/g |
Фізична культура | |
Зарубіжна література | Тема 1 :Роль мистецтва, відповідальність за долю ішого і світу загалом. |
Математика | |
Французька мова | Впр.7, ст.119 |
Англійська мова | SB стор.107, виконати впр.3-6
WB стор.74, впр.4-7. |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. |
|
Четвер | |
Фізична культура | |
Математика | |
Українська мова | Тема: “Написання прикметників із суфіксами -ев -єв, -ов” 1. Переглянути відеоурок “Написання прикметників із суфіксами -ев -єв, -ов” https://youtu.be/PY5UlfVJrhM |
Зарубіжна література |
Тема 2: Контрольна робота
Тест по темі.
Завдання:
Відповісти на питання ,письмово. Яка роль мистецтва у творі.? З якими видами мистецтва ознайомились у творі? Як і хто у творі відповідав за долю іншого ?
2 .Написати тест для самоперевірки.
|
Англійська мова | SB стор.108, впр.1
SB стор.108, виконати впр.2, попередньо прослухавши Трек 78 SB стор.108, виконати впр.3,4, попередньо прослухавши Трек 79 |
Основи здоров’я |
Тема: Конструктивне розв’язання конфліктів Самоконтроль у конфліктних ситуаціях |
Біологія | Урок №2. Домашнє завдання: § 44 с.164-167, запишіть коротенько загальну характеристику голонасінних (їх розмноження, особливості їх будови та представників) + оформіть лабораторне дослідження. Фото виконаного лабораторного дослідження прикріпити до завдання. |
П’ятниця | |
Географія | |
Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс. |
|
Українська література |
Аналіз поведінки героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях
Написати твір про улюбленого літературного героя за планом на сторінці підручника 236 ( В. Нестайко “Тореадори з Васюківки”).
|
Математика | |
Інформатика | Тема:Поняття події та види події.
Переглянути презентацію
Виконати роботу, як показано на відео.
та надіслати вчителю на електронну пошту 123school200@gmail.com
|
Англійська мова | WB стор.75, впр.1.
WB стор.75, виконати впр.2,3, попередньо прослухавши Трек 33 WB стор.75, виконати впр.4, попередньо прослухавши Трек 34 |
Українська література |
Ярослав Стельмах “Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера”. ро письменника. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. Дочитати твір до кінця. |
УКРАЇНСЬКА МОВА (6-В, 6-Г)
1 урок.Тема: “Написання складних прикметників”
1. Переглянути відеоурок “Написання складних прикметників”
https://youtu.be/LL-u2hWhtyE
2. Вивчити правила, виконати вправи 447, 448.
2 урок. Тема: “Письмовий твір-опис природи в художньому стилі”
1. Переглянути відеоурок “Письмовий твір-опис природи в художньому стилі”
https://youtu.be/_b4LyMtCfow
2. Написати твір-опис природи за картиною на основі відеоуроку.
3 урок. Тема: “Написання прізвищ прикметникового походження”
1. Переглянути відеоурок “Написання прізвищ прикметникового походження”
https://youtu.be/EdxmQRekWgY
2. Опрацювати параграф 53, виконати вправу 444.