07.11.2022-11.11.2022
Понеділок | |
Англійська мова | |
Фізика | |
Фізика | |
Хімія | §1-12 повторити |
Історія України | Тема : § 11. Українська Держава |
Українська література |
1-й урок 1 Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом 2. У зошит записати основні відомості про п’єсу |
Українська література |
2-й урок 1.Виконати завдання за покликом |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Види ринків. Ринок природних ресурсів, ринок землі. |
Англійська мова | |
Хімія | §1-12 повторити |
Зарубіжна література |
Тема ПЧ /позакласне читання Ніл Герман повість Кораліна Особливості стилю
Завдання
Прослухати відео,аудіо Зробити аналіз твору, Виписати чарівні елементи, іронічні.
|
Геометрія | Контрольна робота з геометрії. Виконати 1 варіант.
|
Українська мова | 1-й урок
1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом
2.Виконати завдання Прочитайте текст і виконайте завдання. Актор Джозеф Джеферсон сказав: «Одна річ — виголосити яскраву промову, і зовсім інша — виголосити її яскраво». Передусім важлива чітка артикуляція, адже навряд чи вас будуть уважно слухати, якщо ви нечітко вимовляєте слова, гундосите, ковтаєте закінчення. Другий важливий момент, який увиразнить вашу промову, — це логічний наголос, тобто виділення голосом потрібного слова чи фрази. Без логічних наголосів виступ стає монотонним, унаслідок чого слухачі почнуть утрачати до вас інтерес. Отже, щоб аудиторія не заснула під час вашої промови, розвивайте мелодику свого мовлення, роблячи логічні наголоси й не допускаючи монотонності. Не менш важливими для справжнього оратора є паузи, а точніше — уміння робити їх вчасно. Вони допомагають наголосити на важливій думці, дають можливість слухачам зосередитися на вашій промові. Але не зловживайте ними, інакше мовлення сповільниться. У романі С. Моема «Театр» відомий режисер навчав актрису, яка починала шлях на сцені: «Не роби пауз, якщо в них немає особливої потреби. Але якщо вже зробила паузу, то тримай її, скільки зможеш. І тоді публіка буде біля твоїх ніг». А. Наведіть приклади з власного життя( письмово), коли артикуляція, логічний наголос чи пауза ускладнювали сприйняття або, навпаки, сприяли якнайкращому розумінню почутого. Б. Прочитайте той самий текст перший раз без пауз, а другий — з паузами в позначених місцях (тривалість пауз указано у квадратних дужках). Порівняйте сприйняття цих текстів на слух. Зробіть відповідні висновки. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Що таке суспільство та у чому виявляється його полікультурний характер. |
Географія | 10 – А клас
Тема: Німеччина: ЕГП, природно-ресурсний потенціал, населення. Параграф 11 Узагальнення знань з теми узагальнення знань «Загальна характеристика Європи» https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSePGOT4EunD-8Bq5W1d30Vhm3gJL19a__azB2tY2ONfkv_aaw/viewform 10- Б клас Тема: Росія Параграф 20 |
Французька мова | |
Англійська мова | |
Алгебра |
Тема: Степінь з раціональним показником
1.Прочитайте п.6.Випишіть формули
2.Подивіться відео (11) 10 клас. Алгебра. Степінь із раціональним показником та його властивості (Тиж.8:ПТ) – YouTube
3.Виконайте вправи №6.2 №6.4 №6.6 №6.8.
|
Біологія та екологія | |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Геометрія |
Тема:Кути між прямими у просторі
1.Прочитайте п.33
2.Подивіться відеоhttps://www.youtube.com/
3.Виконайте самостійно №33.2 №33.5 №33.7.
|
Англійська мова | |
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | |
Всесвітня історія | Тема : § 9 Велика Британія в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | |
Історія України/ | |
«Захист України» | |
Українська мова |
2-й урок 1. Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом 2.Виконайте завдання Перекажіть тексти про позу й рухи оратора, урахувавши вимоги до мовця, викладені в теоретичній частині. Виступіть із цим матеріалом І. Поза оратора Яку позу потрібно вибрати під час виступу? Багато хто, не маючи досвіду публічних промов, під час виступу намагається зайняти якусь незвичну позу, яку ніколи не зайняв би у звичних обставинах. Одні стоять струнко, не рухаючись, інші топчуться на місці, дехто хитається з боку в бік. Багатьом початківцям здається, що їхні руки повиростали до підлоги. Положення тіла має бути природним. Не треба стояти, широко розставивши ноги або, навпаки, виструнчившись. Викликає подив промовець, який рівномірно хитається, переносячи вагу тіла з однієї ноги на іншу. Не можна також стояти заціпеніло, випнувши груди, ніби намагаючись справити враження неабиякої значущості своєї персони. Плечі тримайте прямо, не відтягуйте їх назад, голову — рівно, не нахиляючись уперед або вбік. Протягом виступу треба час від часу змінювати напрям погляду, начебто спрямовуючи туди свої слова. Знайдіть зручне й природне положення для рук. Одне з найзручніших — це коли руки вільно звисають уздовж тіла. Або обіпріться однією рукою на кафедру, другу опустіть чи, зігнувши, тримайте на рівні попереку. ІІ. Рухи оратора Вигляд оратора, який тривалий час нерухомо стоїть за трибуною, стомлює аудиторію, слухачі починають утрачати інтерес, їхня увага послаблюється. Тому досвідчений оратор декілька разів змінює позу, особливо під час тривалої доповіді чи промови. Однак не треба впадати в інші крайнощі: якщо оратор постійно змінює позу, складається враження, що він не може знайти собі місця. Діапазон рухів оратора, який виступає за трибуною, зазвичай обмежений її розмірами. Виступ без трибуни, коли публіка бачить оратора повністю, вимагає від нього особливих рухових навичок. Потрібно віддавати перевагу рухам уперед і назад, а не рухам убік. Крок уперед у потрібний момент посилює значущість того чи іншого місця в промові, допомагає зосередити на ньому увагу аудиторії. Роблячи крок назад, оратор ніби дає можливість аудиторії «відпочити», а потім переводить її увагу на інше місце в промові (О. Когут). |
Англійська мова | |
«Захист України» | |
Інформатика | |
14.11.2022-18.11.2022
Понеділок | |
Англійська мова | |
Фізика | |
Фізика | |
Хімія/ | §13 №89-92 |
Історія України | Тема : § 12. Україна наприкінці 1918 – у першій половині 1919 р. |
Українська література |
1 Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом 2. У зошит записати аналіз поезій поета |
Українська література |
|
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Види ринків: ринок праці, грошей та капіталу Д/З: конспект |
Англійська мова | |
Хімія | §14 №100-101,106 |
Зарубіжна література |
Тема: Специфіка переходу від романтизму до реалізму.Роиантизм у Німеччина. Гофман повість -казка “Крихітка Цахес..”
ТЛ фантастика, гротеск,соціальна сатира.
Завдання
Підручник-с.63-87 усно
с.87 п.3 письмово
Знати зміст твору.
Прослухати) переглянути відео
+ Тест для самоконтролю по попередній темі
|
Геометрія | Тема:Перпендикулярність прямої і площини
1.Прочитайте п.34
2.Подивіться відеоhttps://meet.google.com/
3.Розв’яжіть вправи №34.5 №34.8 №34.10
|
Українська мова | 1-й урок
1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом
2.Виконати завдання Прочитайте текст і виконайте завдання. Ваш голос Люди багато в чому зобов’язані своїми успіхами саме голосу. Щоб зрозуміти це, послухайте Річарда Бартона, власника одного з найкращих голосів ХХ ст.; згадайте Вінстона Черчілля, незабутній голос якого приносив утіху мільйонам людей під час Другої світової війни; згадайте Грету Гарбо, голос якої звучить у пам’яті людей та хвилює їх, як і колись. Враження про голос, наприклад, політичного діяча, як і про зовнішній вигляд, складається протягом перших декількох секунд. Голос може переконати слухачів стати на ваш бік, запевнити їх у чомусь, завоювати їхню довіру. Людський голос — могутній інструмент. Ви можете розворушити людей чи приспати їх, зачарувати або відштовхнути. Сцена з вистави Національного академічного драматичного театру ім. І. Франка 61 Контакт з аудиторією Потрібно завжди пам’ятати про те, що ваші слухачі очікують почути приємний голос, і вони цілком заслуговують на це. Неприємний голос може стати ахіллесовою п’ятою вашого іміджу. Він може перекреслити всі ваші переваги. Уявіть собі могутнього атлета з писклявим тонким голосом чи успішного фінансиста з різкою гугнявою вимовою. Згадайте, наскільки дратує голос комівояжера, який у розмові по телефону чи через двері, коли ви обідаєте, починає нити, буквально благати зробити покупку. Такі люди могли б досягти більшого, якби вдосконалювали свій голос. Інакше кажучи, ваш голос повинен сприяти вашій кар’єрі, а не нівечити її. Чому ми довіряємо деяким телекоментаторам? Чому деякі з них залишаються нашими улюбленцями на тривалі роки? Частково це відбувається завдяки їхньому спокійному низькому мелодійному голосу, позбавленому нот, що дратують і відволікають увагу. Телеведучі, які мають привабливу зовнішність, але не володіють постановкою голосу, досить швидко зникають з екрана телевізора. Зрозуміло, що вони видатні журналісти й кореспонденти, але подати репортаж різким, грубим, гугнявим голосом означає не вижити в жорсткій професійній конкурентній боротьбі. Залишаються власники чудових, добре поставлених голосів. Є категорія людей, голоси яких завжди викликають замилування. Це диктори класичних музичних радіостанцій. Такі люди часто володіють доброю вимовою. Незважаючи на те що більшість із них мають приємний голос від природи, вони все одно багато та свідомо працюють над ним. Не має значення, який голос у вас від народження. Завдяки практиці ви зможете виробити такий голос, який відповідав би вашій фаховій майстерності та яскравій індивідуальності (Л. Зубенко).. А. Визначте використані в тексті мовні прийоми утримання уваги аудиторії. Б. Підготуйтеся до усного переказу тексту, повторно його прочитавши й склавши план. В. Для переказування тексту збережіть мовні прийоми утримання уваги аудиторії, а також використайте відповідні пози, міміку й жести. Для впевненості під час виступу можете користуватися користуватися планом. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Як розпізнати стереотипи й протистояти дискримінації . |
Географія | Географія 10-А клас
Тема: Німеччина. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Господарство. Д/З: Параграф 12 Географія 10-Б клас Тема: Азія.Природні умови та ресурси. Населення. Д/З: Параграф 22 https://www.youtube.com/watch?v=tpq4OZQsAVo Тема: Особливості економіки країн Азії. Первинний сектор економіки. Д/З: Параграф 23 |
Французька мова |
P. 43 ex. 2
Comment rédiger une biographie
|
Англійська мова |
Типи інтелекту SB: с. 48-49
Домашнє завдання: читати текст,вивчити нові слова.
|
Алгебра | Тема:Спрощення виразів що містять степінь з раціональним показником
1.Повторіть властивості степеня
2.Подивіться відеоhttps://www.youtube.com/
3.Розв’яжіть вправи №6.10 №6.14 №6.14
|
Біологія та екологія | Урок №1. Опрацювати параграф 20, скласти опорний конспект (записати схему безкисневого та кисневого енергетичного обміну, мал. 20.2), дати письмові відповіді на питання 1-5,7. |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Геометрія | Тема:Перпендикуляр.Похила. 1.Прочитайте п.35
2.Подивіться відеоhttps://www.youtube.com/
3.Розв’яжіть вправи №35.4 №35.6 №35.8
|
Англійська мова |
Множинність інтелектів SB: с. 49
Домашнє завдання:
переказ( надіслати вчителю)
|
Фізична культура | |
Французька мова | P. 44 – 45 ex. 3A , 5,6 |
Громадянська освіта | |
Всесвітня історія | Тема : § 10 Франція в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова |
P. 45 Un peu de grammaire Le CONDITIONNEL
Ex. 7 ( par écrit )
|
Біологія та екологія | Урок №2. Опрацювати параграф 21, скласти опорний конспект (замалювати мал. 21.1) , дати письмові відповіді на питання 1-4. |
Історія України/ | |
«Захист України» | |
Українська мова |
https://vseosvita.ua/test/start/and209
А. Попрацюйте над створенням діалогів у парах. Виберіть протилежні стратегії мовленнєвої поведінки, тактики для їхньої реалізації й відповідні мовленнєві вчинки. Б. Інсценізуйте свої діалоги. |
Англійська мова |
Таланти та здібності людини SB: с. 50
Домашнє завдання: Wb впр.3-4 с.33
|
«Захист України» | |
Інформатика/ | Тема “Візуалізація даних” Створити інфорграфіку на довіьну тему. |
21.11.2022-25.11.2022
Понеділок | |
Англійська мова |
Артиклі SB: с. 50
Домашнє завдання: Wb впр.1-2 с.34
|
Фізика | |
Фізика | |
Хімія | §15 №108,109,113 |
Історія України | Тема : § 13. Західноукраїнські землі в 1918 – 1919 рр. |
Українська література |
1 Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом 2. У зошит записати теоритичні визначення |
Українська література |
Аналіз вірша «Гімн» |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Ринок праці https://youtu.be/IwfTJn-Bdmo |
Англійська мова |
Структури so, such, too, enough. SB: с. 51
Домашнє завдання: Wb впр.3-5 с.34
|
Хімія | §16 №117-118 |
Зарубіжна література |
Тема Гофман “Крихітка Цахес..”Протиставлення філістеріа і митців особливості сюжету. Гротескні образи.Символік у творі.
Завдання
Прослухати відео,знати зміст.
Підручник с 64-73 усно
ТЛ-гротеск ,іроня,вивчити
Зміст с.73-86 знати
с.87 п. 2,21,23 письмово
|
Геометрія | Тема:Самостйна робота
1.Повторіть перпендикуляр,похила,проекція.
2.Виконайте №43.20 №43.22.
|
Українська мова | 1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом
2.Виконати завдання Прочитайте рекламні тексти й виконайте завдання. І. Кетчуп «Домашній» виготовлений зі спілих херсонських помідорів, перероблених у день збирання врожаю. Саме тому він має такий чудовий природний смак та аромат. Кетчуп «Чумак» не містить ГМО, барвників і консервантів. ІІ. Кетчуп «Лагідний» — найпопулярніший кетчуп серед українців. Він має ніжну томатну основу з улюбленими спеціями (гвоздикою, корицею, мускатним горіхом, лавровим листом) і м’яку густу текстуру. Кетчуп «Лагідний» доповнює будь-який гарнір і м’ясо. А. Визначте стратегію й тактику мовленнєвої поведінки авторів рекламних текстів. Б. Чиї стратегія й тактика, на вашу думку, більш успішні? Чиє мовлення більш ефективне? |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Конфлікти у нашому житті й чому їх потрібно вирішувати. |
Географія | 10-А клас
Тема: Франція Д/З: Параграф 13 10-Б клас Тема: Азія. Вторинний сектор економіки. Основні промислові райони регіону. Д/З: Параграф 24 Тема: Практична робота №3. Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії. Д/З: Параграф 21-24 повторити |
Французька мова | |
Англійська мова |
Видатні особистості (Speaking bank) SB: с. 52
Домашнє завдання: Wb с.35
|
Алгебра | Тема: Степеневі функції іх графіки та властивості
1.Перечитайте п.4;6
2.Подивіться відеоhttps://www.youtube.com/
3.Розв’яжіть №26.1 №26.2(1;4) №26.3 №26.5.
|
Біологія та екологія | |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Геометрія | |
Англійська мова |
Видатні особистості (Writing bank) SB: с. 53
Домашнє завдання: Wb с.36
|
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | |
Всесвітня історія | Тема : § 11 Італія в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | |
Історія України/ | |
«Захист України» | |
Українська мова |
|
Англійська мова |
Progress test Unit 1-4 Wb: c.37
Домашнє завдання: Повторити лексику.
|
«Захист України» | |
Інформатика |
28.11.2022-02.12.2022
Понеділок | |
Англійська мова | повторити лексику по темі |
Фізика | |
Фізика | |
Хімія/ | §17 №121-122 |
Історія України | Тема : § 14. Україна в другій половині 1919 рр. |
Українська література | 1 Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом
2.У зошиті зробити записи |
Українська література |
1.Виконати завдання за покликом. |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Види ринків: ринок грошей та капіталу та інформації
Д/З: Параграф: конспект |
Англійська мова | повторити граматику. so such too enough |
Хімія | §17 №123-126 |
Зарубіжна література |
Тема: Розвиток романтизму у США. Волт Вітмен збірка “Листя трави”Тематика , проблематика
Завдання:
Підручник -с.96-105 усно
с.103
1строфа-напам’ять!
ТЛ- верлібр вивчити с.97
Відео прослухати/проаналізувати
|
Геометрія | Тема:Розв’язування задач
1.Повторіть перпендикулярність прямої і площини п.35
2.Розв’яжіть вправи №35.4 №35.8 №35.13.
|
Українська мова | 1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом
2.Виконати завдання Ознайомтеся з темами для діалогів і виконайте завдання.
А. Попрацюйте над створенням діалогів у парах. Виберіть протилежні стратегії мовленнєвої поведінки, тактики для їхньої реалізації й відповідні мовленнєві вчинки. Б. Інсценізуйте свої діалоги. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Що таке демократія |
Географія | 10-А клас
Тема: Велика Британія. . Д/З: Параграф 15,16 10-Б клас Тема: Практична робота №3. Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії. Тема: Японія: ЕГП, природно-ресурсний потенціал, населення. Д/З: Параграф 26,27 |
Французька мова | P. 51 ex. 7,8 |
Англійська мова | WB, p. 38-39 |
Алгебра | Тема:Ірраціональні рівняння.
1.Прочитайте п.7
2.Запишіть приклади розв’язування рівнянь
3.Виконайте самостійно вправи 7.3 7.5 7.7.
|
Біологія та екологія | Урок №1. Опрацювати параграф 24, скласти опорний конспект дати письмові відповіді на питання 1-3. |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Геометрія |
Тема:Кут між прямою і площиною
1.Прочитайте п.36
2.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
3 Розв’яжіть вправи №36.4 №36.7№36.8.
|
Англійська мова | Підготувати презентація про відому людину |
Фізична культура | |
Французька мова |
P. 53 – 54 ex. 5 lire , traduire le texte
Ex.5 A
|
Громадянська освіта | |
Всесвітня історія | Тема : § 12 Німеччина в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова |
P. 54 Un peu de grammaire
P.55 ex. 7 par écrit
|
Біологія та екологія | Урок №2. Опрацювати параграф 25, скласти опорний конспект (замалювати мал. 21.1) , дати письмові відповіді на питання 1-4. Творче завдання: розробити за допомогою сайту Canva або іншого “Харчову тарілку школяра або піраміду харчування” з власного прикладу. |
Історія України/ | |
«Захист України» | |
Українська мова |
2.Виконати завдання за покликом |
Англійська мова | Підготувати проєкт “Мій талант” |
«Захист України» | |
Інформатика | |
05.12.2022-09.12.2022
Понеділок | |
Англійська мова | WB p.46 |
Фізика | |
Фізика | |
Хімія | параграф 18 N129-131,134-135 |
Історія України | Тема : § 15. Україна навесні 1920- у 1921р. |
Українська література |
|
Українська література | 1.Переглянути відеоурок за покликом.
2.Зробити записи у зошит |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | . Урок узагальнення знань з теми. Д/З: Параграф
Тема: Склад структура та об’єм бізнес-плану. Аналіз структури та складу бізнес-плану |
Англійська мова |
Повторити розмовні теми.
“Характер людини”. “Типи інтелекту”
|
Хімія | параграф 19 N140,142,144 |
Зарубіжна література |
Тема: Волт Вітмен США “Листя трави” Образ ліричного героя.Традиції, художнє новаторство Вітмена.
Завдання за підручником:
с.96-106 усно
с.105-106 запитання для самоперевірки. (письмово пит .7.16)
Напам”ять :1строфа с.103.
ТЛ – верлібр с.д97
– трансценденталізм с.99 (вивчити)
Відео прослухати/ проаналізувати
|
Геометрія | Тема Кут між прямою і площиною
1.Прочитайте п.36
2.Подивіться відео
3.Розв’яжіть самостійно №36.4 №36.7 №36.11.
|
Українська мова | 1-й урок
1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом 2.Виконати завдання Вправа 1.Запишіть сполуки слів у дві колонки: 1) з у та і; 2) з в та й. Пливи у/в бік лісу; Богдан і/й Марія; ось і/й гості; Ольга і/й Павло; ранок у/вдома; бути у/в гарній формі; і/й знову дощі; Оксана і/й не знала; ракета і/й супутник; ти і/й Яну покликав; енергія у/в твоєму тілі; еге ж, і/й освіта вища; скинь у/в Твіттер; треба у/вчитися; елементи у/в таблиці; якось і/й їх запросимо.
Вправа 2. Знайдіть слова, у яких не можливе чергування у–в. Поясніть лексичне значення цих слів. Уступ, удень, учитель, уклад, удача, усередині, утома, управа, уголос, уподобання. |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у демократичній державі. |
Географія | 10-А клас
Тема: Італія. . Д/З: Параграф 6,7 10-Б клас Тема: Китай: економіко-географічне положення, природно-ресурсний потенціал, населення. Д/З: Параграф 29 Тема: Республіка Корея. . Д/З: Конспект |
Французька мова | |
Англійська мова | Повторити лексику по темі “Гроші та покупки” |
Алгебра | Тема: Ірраціональні рівняння
1.Прочитайте п.7
2.Подивіться відеоhttps://www.youtube.com/
3.Розв’яжіть №7.11 №7.14 №7.18.
|
Біологія та екологія | |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Геометрія | Тема:Кут між прямою і площиною
1.Подивіться відеоhttps://youtu.be/
2.Повторіть означення кута
3.Виконайте самостійно №36.13 №36.15 №36.17.
|
Англійська мова | Повторити граматику. Модальні дієслова обов’язку, заборони і поради. |
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | Тема: Яку роль відіграють політичні партії та громадські організації у розвитку демократії |
Всесвітня історія | Тема : § 13 СРСР в міжвоєнний період |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | |
Історія України/ | |
«Захист України» | |
Українська мова | 2-й урок
2.Виконати завдання Перепишіть слова й виконайте завдання. Аркушик, бородавка, бурштиновий, витрата, відвезти, глядач, де-юре, довести, довідник, живопис, закінчити, зручний, єретик, заіржавіти, звисока, іконопис, камбала, квартал, косий, котрий, кроїти, люстро, металургія, ніздря, ненависть, обіцянка, отаман, триразовий, пекарський, перевезти, підданий, посередині, помовчати, проміжок, ремінь, русло, сеча, сільськогосподарський, стрибати, тигровий, тім’яний, урочистий, фольга, фаховий, центнер, черговий, чорнозем, щодобовий. А. Поставте наголос у кожному слові, звіривши його за словником. Б. Вивчіть, як наголошуються ці слова |
Англійська мова | Повторити Unit 1-5 |
«Захист України» | |
Інформатика | |
12.12.2022-16.12.2022
Понеділок | |||
Англійська мова |
д.з
|
||
Фізика | |||
Фізика | |||
Хімія |
12.12.22 параграф 21 N154-160
|
||
Історія України | Тема : § 17. Розвиток культури в роки Першої світової війни та на початку Української революції | ||
Українська література |
|
||
Українська література | 1.Переглянути відеоурок за покликом.
2.Зробити записи у зошит |
||
Фізична культура | |||
Вівторок | |||
Економіка | Державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності | ||
Англійська мова |
д.з
|
||
Хімія |
13.12.22 параграф 22 N163-165
|
||
Зарубіжна література |
Тема: Образ ліричного героя в поезіях В.Вітмена
Проект “Пісня про себе”
Завдання:
Напам’ять 1 строфа с.103
с 105 пит7, с 107 пит.17
Прослухати відео
|
||
Геометрія |
Тема: Підготовка до контрольної роботи.
1.Повторіть теоретичний матеріал перпендикулярність у просторі ст.208
2.Виконайте завдання №5 (ст.139).Збірник задач А.Г.Мерзляк.
|
||
Українська мова |
1.Виконати завдання за покликом https://vseosvita.ua/test/start/aif797 2. Виконайте завдання в зошиті Випишіть слова у дві колонки: 1) з наголосом на другому складі; 2) з наголосом на першому складі. Начинка, русло, его, оптовий, боязнь, ваги, обруч, олень, випадок, тризуб, адже, курятина. • З перших букв виписаних слів складіть приказку. |
||
Фізична культура | |||
Середа | |||
Громадянська освіта | Тема: Що таке громадянське суспільство і яка роль у ньому належить правовій державі . | ||
Географія | 10-А клас
Тема: Польща. Д/З: Параграф 18 10-Б клас Тема: Республіка Корея Д/З: конспект |
||
Французька мова | |||
Англійська мова |
д.з
|
||
Алгебра | Тема:Системи ірраціональних рівнянь.Ірраціональні нерівності
2.Запишіть дані приклади у зошит
3.Подивіться відео(77) Алгебра 10 клас Три способи розв’язати систему ірраціональних рівнянь – YouTube
4.Запишіть дані приклади у зошит.
|
||
Біологія та екологія | Урок №1. Опрацювати параграф 25, скласти опорний конспект дати письмові відповіді на питання 1-3. | ||
Креслення | |||
Четвер | |||
Фізика | |||
Геометрія |
Тема:Перпендикулярність прямої і площини.Кут між прямою і площиною
|
||
Англійська мова |
д.з
|
||
Фізична культура | |||
Французька мова | |||
Громадянська освіта | Тема: Якими є умови та форми активної громадянської участі у житті суспільства . | ||
Всесвітня історія | Тема : § 14 Виклики міжвоєнного часу | ||
П’ятниця | |||
Французька мова | |||
Біологія та екологія | Урок №2. Опрацювати параграф 26, скласти опорний конспект, дати письмові відповіді на питання 1-4. | ||
Історія України/ | |||
«Захист України» | |||
Українська мова |
https://vseosvita.ua/test/start/swu953
Затранскрибуйте слова. Підкресліть приголосні, що уподібнюються у вимові. Доріжці, хвилюєшся, розжарити, чешці, принісши, повсякденний, Палажці, забув, борються, путч, річці, бляшці, дзьоб, знущаєшся, пряжці, флешці, Львів, злодюжці, підживлювати, сиплються, журишся, легко, водичці, тчеш, безжурний, знісши, зжати, футбол, лев, дріжджі. |
||
Англійська мова |
повторення та узагальнення по темі.
зробити проект про гроші
|
||
«Захист України» | |||
Інформатика | |||
19.12.2022-23.12.2022
Понеділок | |
Англійська мова | |
Фізика | |
Фізика | |
Хімія | повторити параграфи 13-22 |
Історія України | |
Українська література |
1.Виконати завдання за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/kzu943 |
Українська література |
1.Ознайомитись з відеоматеріалом |
Фізична культура | |
Вівторок | |
Економіка | Тема: Державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності |
Англійська мова | |
Хімія | |
Зарубіжна література |
Тема:
Твір роздум за темою с.
пит.
Підсумки.
Завдання:
Написати твір с.106 пит.16.1
Виконати тест для самоперевірки
|
Геометрія |
.Тема:Аналіз к.р.Розв’язування вправ.
Виконайте №43.20 №43.23 №43.28.
|
Українська мова | 1.Виконати завдання за покликом
Прочитайте вірш і виконайте завдання. Чому в..селиками звуться журавлі Тому в..селиками звуться журавлі, Що прилітають до в..селої з..млі, Що теплий день приносять на кр..лі І зал..шаються у нашому с..лі. Лиш нав..сні в..селики вони, А журавлями звуться вос..ни, Бо журяться, у вирій л..тючи, Бо не заміниш рідний край нічим Прокоментуйте, у яких словах на місці крапок має бути е, а в яких — и. Б. Визначте вид складних речень і побудуйте до них схем |
Фізична культура | |
Середа | |
Громадянська освіта | Тема: Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства й держави |
Географія | 10-А клас
Тема: Росія. Узагальнення знань учнів за темою «Країни Європи» Д/З § 20 10-Б клас Тема: Індія: господарство Д/З § 31 Тема: Контрольна робота |
Французька мова | |
Англійська мова | |
Алгебра |
Тема: Контрольна робота
Виконайте К.Р. №1 (Збірник задач рівень стандарту А.Г.Мерзляк)
|
Біологія та екологія | |
Креслення | |
Четвер | |
Фізика | |
Геометрія |
Тема:Відстань від прямої до площини
1.Подивіться відео https://www.youtube.com/
2.Виконайте самостійно №43.31 №43.35.
|
Англійська мова | |
Фізична культура | |
Французька мова | |
Громадянська освіта | Тема: Як громада реалізує та захищає свої права і законні інтереси. |
Всесвітня історія | |
П’ятниця | |
Французька мова | |
Біологія та екологія | |
Історія України/ | |
«Захист України» | |
Українська мова | 2-й урок
А. Письмово висловте свої міркування щодо способу проведення дозвілля молодих людей (чотири-п’ять речень). Б. Використайте опорні слова, поставивши пропущені літери е, и. Опорні слова: соціальні м..режі, Фейсбук, смартфон, ж..ве спілкування, спілкування онлайн, несправжні друзі, інт..рнет-залежність, тр..вожний |
Англійська мова | |
«Захист України» | |
Інформатика | |