10 класи

05.09.2022-09.09.2022

Завдання з біології на 02.09.22 для учнів 10- класів. Вчитель Перегой І.П.

05.09.2022-09.09.2022

Понеділок

Англійська мова
Фізика
Фізика
Хімія повторення: Вуглеводні
Історія України 1. Параграф 1.
Перша світова війна і український національний рух.
https://www.youtube.com/watch?v=ajKNEQOEsYI 
Українська література Конспект

1.Ознайомитись з матеріалом відео уроку за покликом https://youtu.be/5LFPy1V7SH0

2.Читати повість «Кайдашева сім’я»

Фізична культура

Вівторок

Економіка
Англійська мова
Хімія повторення: Оксигеновмісні органічні речовини
Зарубіжна література
Тема: Значення художньої літератури для людини Оригінали і переклади.
Завдання:
1.Переглянути,прослухати відео.
2.Підручник с.-4-8.
3.Перевір себе(усно) с 8.питання 1-7.
Геометрія Основні поняття стереометрії..Аксіоми.

1.Прочитайте п.27.
3.Виконайте вправи: №27.5 №27.8 №27.10 №27.12.
Українська мова Завдання
Фізична культура

Середа

Громадянська освіта Тема: Що таке ідентичність .
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=u7NO-aAnfeo
Географія Тема: Що вивчає курс «Географія: регіони та країни світу». Сучасна політична карта світу.
https://youtu.be/-LlpT3aJbZ4
Французька мова P. 4-5 ex.2 ( oralement  ), ex. 4 ( par écrit  )
Англійська мова
Шкільне життя.
Сталі вирази з дієсловами to do, to make
S. B. стр 9 опрацювати впр 1,2,3,4
Д.З. W.b p 6 впр 4-6
Алгебра Тема:Числові функції та їх властивості.

2.Виконайте вправи №1.24 №1.25 №1.26(1;3;8) №1.27.
Біологія та екологія Конспект+завдання

https://www.youtube.com/watch?v=YPje21XPJd8&authuser=0

Креслення

Четвер

Фізика
Геометрія Тема:Наслідки з аксіом стереометрії.

1.Прочитайте п.27.Запишіть теореми 27.1 27.2.
3.Розв’яжіть вправи №27.12 №27.14.
Англійська мова
Шкільне життя
Самоорганізація
S.B c 10-11
W.B c 7 впр 1-2
Фізична культура
Французька мова
PASSÉ COMPOSÉ avec ” avoir “
P. 6 ex. 6 ( oralement  )
PASSÉ COMPOSÉ avec ” être “
P. 7 ex. 7 ( par écrit  )
Громадянська освіта Тема: Як соціалізація допомагає нам знайти своє місце в суспільстві

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=RUAPkF6azPI
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=lxFv-m5CIRI

Всесвітня історія 1. Параграф 1
Початок Першої світової війни
https://www.youtube.com/watch?v=HEK0PxD5pE0

П’ятниця

Інформатика Урок 1
Французька мова
P. 8-9 ex. 2,3 ( oralement  )
Біологія та екологія Конспект

https://www.youtube.com/watch?v=Ncrntqvwue4&authuser=0

Історія України
Українська мова Завдання
Англійська мова
Ефективний тайм- менежмент
S. B. c 10-11
W.B впр 3-4 стр 7
«Захист України»

 

12.09.2022-16.09.2022

Понеділок

Англійська мова
Фізика
Фізика
Хімія  § 1-2 N 4-6,10-12
Історія України
Українська література

1.Зробити записи у зошит з відеоматераілу

https://youtu.be/VdXdqMPSsw4

Виконати завдання за покликом

https://vseosvita.ua/test/start/kfn156

Фізична культура

Вівторок

Економіка
Англійська мова
Шкільне життя, підготовка до іспитів
Gerunda and Infinitive
S.B p 12-13
W.B p 7,8
Хімія § 3-4 N 14-18, 21-23
Зарубіжна література
Тема:Золоті сторінки далеких епох.Стародавня Греція.Етапи й шедеври античності(оглядово)
Завдання:
Повторити за 8 клас.
Переглянути відео
+ відео для 10х класів
Геометрія Тема:Просторові фігури.

1.Прочитайте п.28.
2.Дайте письмово відповідь на запитання на ст..152.
3.Виконайте вправи:№28.1 №28.2 №28.4.
Українська мова 1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/gRytn1AYxx0

2.Зробити записи у зошиті (типи норм)  і виконати практичні завдання  із відеоуроку.

Фізична культура

Середа

Громадянська освіта Тема: Ціннісні орієнтири –основа життєвого вибору та успішної самореалізації особистості.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=j-y9cfDLe2c

Географія Географія 10-Б клас

Тема: Загальний огляд Європи.

https://youtu.be/3kZdw2u4TV8

10-А клас

Тема: Тема: Глобалізація  як провідна тенденція розвитку сучасного світу.

https://youtu.be/HdH0OhWYhdY

Д. завдання: Опрацювати параграф 3. Запитання після параграфа.

Французька мова
P. 10 Un peu de grammaire ” IMPARFAIT “
P. 11 ex.9 ( par écrit), ex. 10 ( oralement)
Англійська мова
Speaking Bank
S. B p 14
W.B p9
Алгебра
Тема:Парні і непарні функції.
1.прочитайте п.1.Запишіть означення у зошит.
4.Виконайте вправи №1.8 №1.13 №1.19 №1.11.
Біологія та екологія Конспект+завдання

https://www.youtube.com/watch?v=sNLWNK60IF4&authuser=0

Креслення

Четвер

Фізика
Геометрія :Взаємне розміщення прямих у просторі.

1.Прочитайте п.29.
2.Передивіться відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=pWljLSSI2ZQ
3.Виконайте вправи:№29.4 №29.7 №29.16.
Англійська мова
Writing Bank
S.B p15
W.B p10 ex 3
Фізична культура
Французька мова P. 13 ex.3 ( oralement)
Громадянська освіта
Всесвітня історія

П’ятниця

Інформатика Конспект
Французька мова P. 11 ex. 11 ( oralement)
Біологія та екологія Конспект+завдання

https://www.youtube.com/watch?v=8vdKuGPjBYg&authuser=0

Історія України
Українська мова 1.Ознайомитись із матеріалом відеоуроку за покликом

https://youtu.be/pZp4NeQuYV4

  1. Виконати завдання за покликом.

https://vseosvita.ua/test/start/grl401

Англійська мова
Progress Test Unit 1
W.B 11
Поворити лексику
«Захист України»
19.09.2022-23.09.2022

Понеділок

Англійська мова Culture unit 1

Заклади освіти в Украіні та в інших краінах світуH.W повтор лексики

Фізика
Фізика
Хімія
Історія України
  1. Параграф 3, 4.

Воєнні дії на території України 1914-1917

https://www.youtube.com/watch?v=N0Cq4ZckDb4

Українська література

1-й урок

1. https://youtu.be/0ksgaemgmRA

https://youtu.be/3u8ltcSOFsM

https://youtu.be/jIHo32JGKYA

2.Опрацювати матеріал і зробити записи характеристик героїв.

2-й урок

1.https://youtu.be/O8GWmBOOJmE

https://youtu.be/NqUv-BQtPss

Фізична культура

Вівторок

Економіка
Англійська мова Робота та професіі S.B p18
W.b p12 ex1-4
Хімія
Зарубіжна література
Тема: Гомер. “Одіссея” Образ Одіссея Засудження беззаконня, насильства
Завдання:
Підручник -с.12-13,. 17-25
Завдання:с.25пит. 14.15 письмово.+ Характеристика Одіссея
Прослухати/переглянути відео
Геометрія Тема:Ознаки паралельних і мимобіжних прямих.

1.Перечитайте п.29.
3.Розв’яжіть вправи №29.11 №29.13 №29.14.
Українська мова

1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/OUmM9JK_MPo

2.Виконати завдання в зошиті

Вправа1 Доберіть до іншомовних слів власне українські відповідники. Комфорт, конфронтація, толерантність, хобі, шеф, дефект, інформувати, медикаменти, коректив, домінувати, фотографія, спектакль, бібліотека, галстук, епоха, журнал, біографія, візит, горизонт, консенсус.

Вправа 2.. Прочитайте слова й виконайте завдання. Барвінок, дистанція, аплодисменти, принтер, лев, папараці, аномалія, куліси, піксель, алфавіт, мул, пірс, хміль, тату, ціна, лампа, процент, сервер, тротуар, клас, сиквел, памперс, електрика, прогрес, ідея, граматика, фіаско. А. Випишіть тільки ті запозичені слова, що мають власне українські відповідники. Б. Доберіть до цих слів власне українські відповідники.

Фізична культура

Середа

Громадянська освіта Тема: Що означає бути громадянином / громадянкою України

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=oVWiLjCAl9M

Географія Географія 10-Б клас

Тема: Природні умови та ресурси Європи. Д/З Параграф 5

https://youtu.be/6EF8OxpITws

Тема: Населення Європи. Д/З: Параграф 6-7

https://youtu.be/6EF8OxpITws

Географія 10-А клас

Тема: Інтеграційні процеси. Міжнародні організації в Європі  Д/З: Параграф 4

https://www.youtube.com/watch?v=2SbXqZdbUeU&t=11s

Французька мова
P. 14-15 ex. 4,5,6,7 ( oralement  )
Англійська мова Робота та професіі S.B p 19
W.B p 13 ex 1-4
Алгебра Тема:Степенева функція з натуральним показником.

1.Прочитайте п.2
3.Виконайте вправи №2.2 №2.4 №2.6 №2.10
Біологія та екологія Конспект

https://www.youtube.com/watch?v=3-PpeyAUqaQ

https://www.youtube.com/watch?v=OhRdscIsxjM&authuser=0

 

Креслення

Четвер

Фізика
Геометрія Тема:Взаємне розміщення прямої і площини у просторі.

1.Прочитайте п.30
2.Передивіться відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=z67o9iHvDZM
3.№30.3 №30.7 №30.9.
Англійська мова Past Simple, Past Continuous S.B p20
W.B p14 ex 1-3
Фізична культура
Французька мова
2 урок
P. 15 ex. 8,9 ( oralement  )
Громадянська освіта
Всесвітня історія
  1. Параграф 3, 4.

Воєнні кампанії та події 1914-1917 рр

https://www.youtube.com/watch?v=JoLd9PwIfqA

П’ятниця

Інформатика параграф 3
Французька мова
3 урок
P. 15 ex. 10 ( par écrit  )
Біологія та екологія Конспект+завдання

https://www.youtube.com/watch?v=xvxbS_G1_Cg&authuser=0

Історія України
Українська мова

1.https://youtu.be/scigg_eN4qs

2.Виконати завдання в зошиті

Перепишіть речення, поставивши пропущені літери, і виконайте завдання.

1. Дома я тобі утру маку! 2. Я зараз як втру тобі часника, то надовго забуд..ш про т..атри. 3. Буря дуби на цурпалки трощить, а травичку тільки наг..нає. Тому не спіши, Ол..ксандре, поперед батька в пекло. 4. Усе, про що ми говорили, пішло кобилі під хвіст (М. Стельмах). 5. Король той має жінку, що в гречку не полізе. 6. Я скоріше дуба вріжу, ніж м..не поставлять на коліна (Л. Костенко). 7. Та провчу ж, провчу, тітусю, так що до нових віників буде пам’ятати (П. Загребельний). 8. Кіт заснув і в вус не дує, а собака сторожує (Є. Гуцало). 9. Після бур і потрясінь бр..ду зб..нтеж..ний додому, мов по жаринах блудний син (Б. Черепков). 10. Ніколи не кр..вили ми душею, ділили щастя з добрими людьми (П. Перебийніс). 11. Чи мож..те утямки взяти ви, що горя мав я вище голови (М. Зеров). 12. Давно вже не т..чуть молочні ріки для мене в к..с..левих б..р..гах (І. Муратов). А. Знайдіть фразеологізми й поясніть їхнє значення. Б. Визначивши синтаксичну роль фразеологізмів, підкресліть їх.

Англійська мова Звички у минуломуS.B p 20-21
W.B p14 ex4-7
«Захист України»
26.09.2022-30.09.2022
Англійська мова Unit 2 Робота та професіі

Фразові дієслова

SB p21W.B p15 ex1,2

Фізика
Фізика
Хімія
Історія України Тема : Українська революція

  1. 5.

Розгортання Української революції в березні – травні 1917 року

https://www.youtube.com/watch?v=l0hQqbjIAI8

Українська література

1-й урок

  1. https://youtu.be/8sbAViNxz0U

2.Опрацювати матеріал і зробити записи основні віхи життя письменника

2-й урок

1.https://youtu.be/sh-qYPNGc8Q

Фізична культура

Вівторок

Економіка
Англійська мова Робота та професіі

Світ сучасних професій

S.B p22-23W. B p15 ex3

Хімія
Зарубіжна література
Тема: Італія, специфіка італійського відродження, його основні етапи представники.
Роль Данте Аліг’єрі в історії європейської культури
Підручник ,стр.26-29 прочитати
Етапи Відродження повторити(8клас)- записати.
Переглянути відео
Геометрія
Тема:Паралельність прямої і площини
1.Прочитайте п.30.Запишіть ознаки паралельності і площини.
2.Передивіться відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=z67o9iHvDZM&t=32s
3.Розв’яжіть вправи:№30.11 №30.15 №30.17
Українська мова 1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/mSsV4ZKeTKg

2.Виконати завдання в зошиті

І. Прочитайте речення й виконайте завдання.

  1. В далечині туманній, темній, димній злилися низина і вишина (Є. Маланюк). 2. На обличчі лежав вираз безнадії й розпачу (В. Собко). 3. Занедужала перше мати: таки вже старенька була; похиріла неділь зо дві, та й переставилася (Марко Вовчок). 4. Ніч коротка — довга розлука, що ж мені суджено — щастя чи мука? (Леся Українка). 5. Стережете панське добро? Ха-ха! Пильнуйте, пильнуйте, щоб не пропало (М. Коцюбинський). 6. І десь там юрми, натовпи, там люди! 7. О, як їм їлося, вминалося, хрумтілося із мокрих жмень! 8. І раптом дощ. І злива. І гроза (Л. Костенко). 9. Не знаний нам початок і кінець, не розуміємо таємну ліру, коли життя сплітає у вінець в незнаній черзі віру і зневіру. 10. І життя не стоїть, а йде з гострим сміхом і гострим плачем. 11. Душа дозріє, сповниться відразу подвійним смаком — меду чи полину (О. Теліга).

А. Знайдіть синоніми й антоніми.

 Б. Визначте, які з них контекстуальні

ІІ.Виконайте тестові завдання.

  1. Синонімічним є ряд слів А курйозний, смішний, комічний, кумедний Б крикливий, галасливий, горластий, голосовий В красномовний, золотоустий, говіркий, пишномовний Г короткочасний, скороминущий, нетривалий, миттєвий   30 Лексична норма
  2. Синонімічним є ряд слів А засмоктуватися, грузнути, застрягати, стругати Б гостинний, хлібосольний, привітний, щирий В волохатий, кошлатий, ворсистий, хутряний Г гідність, честь, достойність, чесність 3. Антоніми подано в рядку А помисливий — легковажний Б схарапуджений — бадьорий В опецькуватий — лагідний Г знавіснілий — спокійний 4. Контекстуальним антонімом до слова небо може бути А гора Б море В хмара Г земля 5. Установіть відповідність. Слово Синонім 1 огрядний 2 кремезний 3 вайлуватий 4 чепурний А широкоплечий Б неповороткий В тендітний Г опасистий Д охайний 6. Установіть відповідність. Слово Антонім 1 млявий 2 мінливий 3 буденний 4 упереджений А запопадливий Б бадьорий В казковий Г зверхній Д стійкий 7. Установіть відповідність. Фразеологізм Синонім 1 робити з мухи слона 2 як мокре горить 3 лизати руки 4 узяти гору А скакати на задніх лапках Б горобеня жовтодзьобе В покласти на лопатки Г наче три дні не їв Д згущувати фарби 8. Установіть відповідність. Фразеологізм Антонім 1 співати дифірамби 2 купатися в золоті 3 розправити крила 4 гнути кирпу А поливати помиями Б пливти проти течії В голий як бубон Г скласти зброю Д гнути шию
Фізична культура

Середа

Громадянська освіта Тема: Який зв’язок існує між людською гідністю та правами людини

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=3kw7kTDK2lE

Географія 10-Б клас

Тема: Особливості господарства країн Європи. Первинний сектор економіки. Параграф 8

https://youtu.be/6izYR51Q3zM

Тема: Європа: вторинний сектор економіки. Параграф 9

https://youtu.be/xkYBet3Q4wo

10-А клас

Тема: Природні умови та ресурси Європи. Параграф 5

https://youtu.be/6EF8OxpITws

Французька мова
P. 17 ex. 3 ( oralement  )
P. 18 ex. 5 ( par écrit  )
Англійська мова Робота та професіі

Що ти хочеш від роботи p 22-23

Написати твір :«Моя майбутня професія»

Алгебра
Тема:Степенева функція з цілим показником
1.Прочитайте п. 3
2.Передивіться відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=erPG77pRK5k
3.Виконайте вправи №3.2 №3.4 №3.7 №3.9
Біологія та екологія Конспект+завдання

https://www.youtube.com/watch?v=tamPN9_Mbt8&authuser=0

Креслення

Четвер

Фізика
Геометрія Тема: Паралельність прямої і площини

1.Передивіться відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=DxlZf1gyhh0
2.Розв’яжіть вправи № 30.11 №30.15 №30.17
Англійська мова Робота та професіі

Академічна відпустка

SB p24WB p 15 ex 4,5

Фізична культура
Французька мова P. 18 ex. 8 ( par écrit  ), ex. 9 ( oralement  )
Громадянська освіта
Всесвітня історія
  1. Практична робота

Життя на фронті і в тилу.

https://www.youtube.com/watch?v=XkVqQtjzGqU

П’ятниця

Інформатика Підготувати презентацію “Професії майбутнього”

Проблемне питання “Чи можна навчитись професіям майбутнього в наш час?”

Французька мова
P. 20 Un peu de grammaire
P. 21 ex. 6,9 ( oralement  )
Біологія та екологія Конспект+завдання

https://www.youtube.com/watch?v=6Jsc8natm3I&authuser=0

Історія України
Українська мова 1.https://youtu.be/Se-PMIk9XTE

2.Виконати завдання в зошиті

Прочитайте діалог і виконайте завдання.

— Як ти? Оговтався після вчорашнього? — Ой, не питай… Ти бачив погляд тренера після того, як я програв.

— Забудь і більше не згадуй.

— Думаєш, легко забути? Я підвів команду…

— Нічого, тренуйся — і наступного разу покараєш свого супротивника.

— До наступних змагань ще довго.

— От і добре: матимеш час. Я впевнений, що наступного разу ти переможеш.

— Дякую за підтримку. До речі, як твої стосунки з Мариною?

— Покращилися. Уже не гнівається. Сьогодні йдемо в кіно!

— А ти вмієш підлещуватися!

— Ні, я вибудовую стосунки.

А. Перепишіть діалог, замінивши окремі слова фразеологічними синонімами з довідки. Довідка: викинути з голови, скреготати зубами, узяти гору, скакати на задніх лапках, ціла вічність, зазнати фіаско, намилити шию, прийти до тями.

Б. Над кожним словом останніх двох реплік надпишіть, якою частиною мови воно є.

Англійська мова Робота та професіі

Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous

SB p24-25WB p16 ex 1-5

«Захист України»
03.10.2022-07.10.2022
Понеділок
Англійська мова
Culture .Unit 2 Діловий жаргон в Украіні та інших краінах світу.
Д.з вивчити лексику
Фізика
Фізика
Хімія п.9-10 N59-61, 66-68
Історія України Тема : § 6.     Проголошення автономії України

https://www.youtube.com/watch?v=RmDHUwEBNSg

Українська література

1. https://youtu.be/Ly3BVRiz16w

2.Опрацювати матеріал і зробити записи основні відомості про роман

Українська література 1.Виконати завдання за покликом

https://vseosvita.ua/test/start/ioo757

Фізична культура
Вівторок
Економіка
Англійська мова
Хімія п. 12
Зарубіжна література
Тема: Італія. Італійське відродження.Данте Аліг’єрі “Божественна комедія” Особливості композиції.Концепція світу.Жанрова своєрідність
Завдання: стр.26-40 прочитати
стр 40. пит.7,8,9 письмово
Прослухати відео
Виконати тест для самоперевірки (попередня тема)
Геометрія Тема:Підготовка до контрольної роботи.Паралельність прямої і площини.

2.Із збірника задач для к. р. з геометрії 10 клас(А.Г.Мерзляк) виконайте к.р.№3.
Українська мова 1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/guqAYCtMY0Y

2.Виконати завдання в зошиті

Утворіть словосполучення, вибравши з дужок потрібне слово.

Дружний, дружній (тон, колектив); дощовий, дощовитий (день, черв’як); ожеледь, ожеледиця (на деревах, на дорогах); корисний, корисливий (мета, підручник); паливо, пальне (природне, дизельне).

ЗАУВАЖТЕ! Таких слів, як дорожний, природній та зворотній, в українських словниках немає, тому їх треба уникати

Фізична культура
Середа
Громадянська освіта Тема: Хто відповідає за дотримання та забезпечення прав людини

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=89Iy-NvkdTo

Географія 10-Б клас

Тема: Європа: третинний сектор економіки Д/З:Параграф 10

https://youtu.be/CdKAaGvzsQw Д/З6 Параграф 10

Тема: Німеччина: ЕГП, природно-ресурсний потенціал, населення. Д/З:Параграф 11

https://youtu.be/l4-4CqfNH9Q Д/З6 Параграф 11

10-А клас

Тема: Населення Європи. Д/З: Параграф 6,7

Французька мова
P. 26-27 ex.1 ( oralement  ),ex. 1 B,C ( à choisir,par écrit )
Англійська мова
Алгебра Тема: Корінь п-го степеня

1.Прочитайте п.4 і дайте письмово відповіді на запитання на ст.25
3.Виконайте вправи: №4.5 №4.7 №4.9 №4.11
Біологія та екологія
Креслення
Четвер
Фізика
Геометрія Тема:Паралельність площин у просторі

1.Прочитайте п.31
2.Передивіться відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=_YeF2AcHqUE
3.Розв’яжіть вправи №31.2 №31.6 №31.8.
Англійська мова
Фізична культура
Французька мова
P. 27 ex. 2 ( apprendre les mots )
P. 29 ex. 7 ( par écrit  )
Громадянська освіта
Всесвітня історія Паризька мирна конференція

https://www.youtube.com/watch?v=QFLYOeRRz_U

П’ятниця
Інформатика
Біологія та екологія
Історія України/
Українська мова 1.https://youtu.be/SrBjSmEKY0k

2.Виконати завдання в зошиті

 І. Запишіть словосполучення, замінивши росіянізми літературними відповідниками. Бувший працівник, не получається досягнути вершини, зробити об’яву, вияснити деталі, положіть ручку, розкрийте зошит, не бачити друг друга, не мішай працювати, не заставляйте дитину їсти, бджолиний яд, зупинити ікоту, жажда від спеки, важко похудати, розширені зрачки.

ІІ.Відредагуйте словосполучення й запишіть їх.

Співставляти дані, багаточисленні порушення, всезагальне обговорення, слідуюча зупинка, являтися лідером, приймати міри, на протязі тижня, добре відношення, молода дівчина, перший дебют, повне фіаско, повістка дня, здавати іспит, потерпіти поразку, сто років тому назад, привести приклад, нанести шкоду.

Англійська мова
«Захист України»
 Французька мова P. 30 – 31 ex. 1a,b ( oralement  )
10.10.2022-14.10.2022
Понеділок
Англійська мова
Culture .Unit 2 Діловий жаргон в Украіні та інших краінах світу.
Д.з вивчити лексику
Фізика
Фізика
Хімія п. 7 N43-45
Історія України Тема : § 7.     Проголошення Української народної республіки (УНР)

https://www.youtube.com/watch?v=GLcmG0bREaM

Українська література
  1. https://youtu.be/kTtYgJMCTCM
  2. .Опрацювати матеріал і зробити записи основні відомості .
Українська література 1.Виконати завдання за покликом

https://youtu.be/idkkKr2jbuI

Фізична культура
Вівторок
Економіка Тема: Фінансування підприємництва

https://youtu.be/G1-P7PszLPE

Англійська мова
Особливості роботи вчителя( дискусія)
Д. З перекащ теми
Хімія п. 7 N47-48
Зарубіжна література
Тема:
Англія. Ренесанс в Англії.Здобутки й представники. В.Шекспір “Гамлет” філософські та моральні проблеми в трагедії
Завдання:
Прочитати с.41-60
Письмово с.62, пит.10,11,12
ТЛ – Трагедія вивчити
Прослухати відео
Геометрія Тема:Паралельність площин у просторі

1.Повторіть властивості паралельних площин.
3.Розв’яжіть вправи №31.10 №31.12 №31.14.
Українська мова 1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/VVWnltZ08c4

 

2.Виконати завдання в зошиті

Прочитайте уривок з повісті та виконайте завдання.

На другий день уже було вiдомо, що чортяка мене не вхопить, бо я вночi нi разу не бухикнув. Тому дiд зауважив, що я відчайдух i весь удався в нього, а мати сказала, що — в оглашенного. Пiсля цього ми з дiдом перезирнулися, усмiхнулися, мати посварилася на   мене бровами й кулаком, а бабуня вирiшила повести свого безклепкого внука до церкви. Там я мав i покаятися, i набратися розуму, якого все чомусь не вистачало менi. Та я не дуже цим i журився, бо не раз чув, що такого добра бракувало не тiльки менi, а й дорослим. I в них теж чогось вискакували клепки, розсихались обручi, губилися ключi вiд розуму, не варив баняк, у головi лiтали джмелi, замiсть мiзкiв росла капуста, не родило в черепку, не було лою пiд чуприною, розум якось утулявся аж у п’яти й на в’язах стирчала макiтра… М. Стельмах).

А. Знайдіть і випишіть фразеологізми.

 Б. Розкрийте значення кожного з них.

Фізична культура
Середа
Громадянська освіта Тема: Як діти можуть захищати свої права.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=Aj4wWkIveSA

Географія 10-Б клас

Тема: Німеччина. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Господарство Д/З: Параграф 12

https://youtu.be/gHKQT4wc3og

Тема: Франція. Д/З: Параграф 13

https://youtu.be/7Xe41Hz32OU

10-А клас

Тема: Особливості господарства країн Європи. Первинний сектор економіки.

https://youtu.be/6izYR51Q3zM  Д/З: Параграф 8

Французька мова P. 32 ex. 6,7
Англійська мова
Проект «Професіі майбутнього»
Надіслати вчителю
Д.з скласти запитання по темі.
Алгебра Тема:Корінь п -го степеня.

1.Повторіть теоретичний матеріал п.4
2.Розв’яжіть вправи №4.15 №4.17 №4.23.
Біологія та екологія
Креслення
Четвер
Фізика
Геометрія 1.Повторіть властивості паралельних площин

2.Розв’яжіть вправи №43.14 №43.15 №43.16
Англійська мова
Працювати вдома чи іхати закордон
Д.з написати лист другу.
Фізична культура
Французька мова P. 35 ex. 6,7
Громадянська освіта
Всесвітня історія Вашингтонська конференція 1921-1922 р.

https://www.youtube.com/watch?v=dZiK9KWN5iI

П’ятниця
Інформатика/
Біологія та екологія
Історія України/
«Захист України»
Українська мова
  1. https://youtu.be/McMnY90A1_8
  2. Виконати завдання в зошиті
  3. Прочитайте уривок із твору й виконайте завдання
  4. — І хто нараяв нам брати невістку з тих багатирів? — крикнула Кайдашиха. — Лучче було взяти циганку, ніж багачку з порожньою скринею. — Я вашого сина не силувала мене брати; я до вас з хлібом із сіллю не ходила, порогів ваших не оббивала. Ви самі до мене прийшли, — сказала Мотря трохи тихішим голосом, остерігаючись свекра. Старий Кайдаш розсердився на невістку й почав на неї гримати. — Мотре! Коли ти наша, то слухай матері та роби діло. Не сьогодні ж до нас привезена. Наш хліб їси, нам і роби, а як ні, то ми тебе й попросимо слухати. — Хіба ж я дурно їм ваш хліб? Од ранку до вечора й рук не покладаю… — А ти хотіла згорнути руки та й сидіти? Чого це ти розходилася? Та я тобі не подивлюся в зуби! — крикнув Кайдаш, і його темні очі заблищали: він замахнувся на Мотрю рукою. — Тату, у Мотрі є чоловік, — сказав понуро Карпо. — Ви не дуже на неї махайте кулаками. Кайдаш спахнув полум’ям. — А ти чого оступаєшся за своєю жінкою? — крикнув він на Карпа. — Коли хочеш, то я тобі носа втру. — Ба не втрете! Я вже не маленький, — одрубав Карпо. Бліде батькове лице стало жовте, неначе віск (І. Нечуй-Левицький).

А. Знайдіть фразеологізми й випишіть їх у зошит.

  1. Випишіть у першу колонку фразеологічні синоніми, а в другу — фразеологічні антоніми. Складіть невеликий текст про шкільне життя (п’ять–сім речень), увівши в нього по два-три фразеологізми з кожної колонки.

Продавати зуби, бистрий на розум, смішки справляти, пройти крізь сито й решето, туман вісімнадцятий, заводити хихоньки та хахоньки, попасти в павутину, скалити зуби, вискочити на сухе, вибілювати зуби, мало ще пасок з’їсти.

Англійська мова
Транспорт та подорожі.S.B. p32
Д.з w.b p 22
«Захист України»
 Французька мова P. 36-37 ex. 1,2,3
17.10.2022-21.10.2022
Понеділок
Англійська мова
Транспорт майбутнього.S.B p33
Д.з w.b p23
Фізика
Фізика
Хімія
п. 11
Історія України Тема : § 8.    Перша війна більшовицької Росії  з УНР та проголошення незалежності УНР

https://www.youtube.com/watch?v=uYK8Vw6O4KE

Українська література 1-й урок

1.Виконати завдання за покликом

https://vseosvita.ua/test/start/kxy729

Українська література 2-й урок

1.Переглянути відеоматеріал за покликом

https://youtu.be/xZFVH24h5nk

Фізична культура
Вівторок
Економіка Тема: Менеджмент та маркетинг у підприємницькій діяльності
Англійська мова
Future forms.SB p34-35
Д.з w.b p24
Хімія п. 11 N75-77, 79
Зарубіжна література
Тема: Гамлет- вічний образ світової літератури.Багатогранність шекспірівських характерів
ТЛ -Вічний образ (знати)
Завдання:
Підручник- с.45-60 прочитати
Письмово- характеристика Гамлета
Прослухати відео
Геометрія Тема:Паралельне проектування

1.Прочитайте п.32
3.Виконайте вправи №32.2 №32.32.6 №32.7
Українська мова  1-й урок

1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/HgQ0kTKQzo8

2.Виконати завдання в зошиті

Прочитайте текст і виконайте завдання.

Зрозуміло, що всі слова придумували конкретні люди протягом тисячоліть, проте сьогодні авторство абсолютної більшості з них установити неможливо. Однак є такі, що зберегли імена своїх «батьків», серед них: мрія, байдужість, завзяття, темрява, пестливий, привабливий, потужний (драматург Михайло Старицький); відбиванка (волейбол), копаний м’яч (футбол), наколесництво (велоспорт), гаківка (хокей) (професор, автор підручників з фізичного виховання Іван Боберський); провесна, промінь (поетеса Леся Українка); мистецтво, переможець, променистий, палкий, нестяма (перша жінка-академік Олена Пчілка); отвір, свідоцтво, чинник, привид (письменник Іван Франко); бистроплин, зашовковитися, яблуневоцвітно (поет Павло Тичина); самосвідомість, світогляд (прозаїк Іван Нечуй-Левицький); бджолиність, сніговерть, знедуховніти (прозаїк Олесь Гончар).

А. Запишіть слова у дві колонки: 1) ті, що стали загальновживаними й потрапили до словника; 2) ті, що так і залишилися індивідуально-авторськими.

Б. Яке індивідуально-авторське слово, на вашу думку, заслуговує на те, щоб стати загальновживаним? Висловте свої міркування в письмовій формі (три–п’ять речень).

Фізична культура
Середа
Громадянська освіта Тема: Механізми захисту прав людини і прав дитини.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=H9uGvQfAk5o

Географія 10-Б клас

Тема: Велика Британія. . Д/З: Параграф 6,7

https://youtu.be/vyV0ApgU25w

Тема: Італія . Д/З: Параграф 6,7

https://youtu.be/RdqUwtNxayk

10-А клас

Європа: вторинний сектор економіки. . Д/З: Параграф 6,7

https://youtu.be/g_BJTI89kRw

Французька мова P. 38 Un peu de grammaire

P. 38 ex. 8
Англійська мова
Словотворення: префікси SB p35
Д.з p 25 ex 1,2
Алгебра Тема:.Властивості кореня п-го степеня.

1.Прочитайте п.5
2.Подивіться відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=PfybCq3bkqE
3.Виконайте вправи №5.2 №5.4 №5.6 №5.16.
Біологія та екологія Урок №1.Особливості функціонування прокаріотичних клітин, параграф 13 відповісти на питання 1-6.

https://www.youtube.com/watch?v=9e6NaPhrpjc&t=2s

Креслення
Четвер
Фізика
Геометрія Тема:Зображення фігур у стереометрії

1.Прочитайте п.32
2.Подивіться відеоhttps://meet.google.com/tdu-iokt-oyw
3.Виконайте вправи №32.9 №32.11 №32.13.
Англійська мова
Перевезення продуктів харчування S.B p36
Д.з прочитати текст та скласти запитання до нього.
Фізична культура
Французька мова P. 39-40 ex.1 a,b
Громадянська освіта
Всесвітня історія Тема : § 7 Міжнародні відносини в 1920-х рр.

https://www.youtube.com/watch?v=GMH_NJog3uw

П’ятниця
 Французька мова P. 40 ex. 3
Біологія та екологія Урок №2. Біорізноманіття нашої планети, параграф 14, як наслідок еволюції живої матерії, відповісти на питання 1-2.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGe6mGsRhL8

https://www.youtube.com/watch?v=A6Cl7t5rOds

Історія України/
Українська мова 2-й урок

1.Виконати завдання за покликом

https://vseosvita.ua/test/start/lio636

Англійська мова
Перевезення продуктів харчування S.B p37
Д.з повторити правило вживання future forms.
«Захист України»
Інформатика

24.10.2022-28.10.2022

Понеділок
Англійська мова
Фізика
Фізика
Хімія п. 12 N83
Історія України Тема : § 9-10.    Вигнання більшовиків та розвиток УНР взимку-навесні 1918 року.

https://www.youtube.com/watch?v=r4Po2YPH5Ek

Події в Криму 1917-1918 років.

https://www.youtube.com/watch?v=KRt7u1kaKus

Українська література

1 Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/rFhaqt0tepU

2. У зошит записати основні віхи життя письменника

Українська література 1.Переглянути відеоматеріал за покликом

https://youtu.be/SrPQYRIwi40

  1. Читати п’єсу «Мартин Боруля» або переглянути за покликом

https://youtu.be/ZqzhP3G8RwU

Фізична культура
Вівторок
Економіка Тема: Менеджмент і маркетинг у підприємницькій діяльності.
Англійська мова
Хімія конспект
Зарубіжна література
Тема: Контрольний твір-роздум “Що таке людина” за трагедією Шекспіра “Гамлет “
Виконати тест для самоперевірки
Геометрія Тема:Самостійна робота

1.Повторіть паралельність площин
2.Виконайте самостійно роботу №4 ст.137-138.(Збірник задач тестів і контрольних робіт
Математика 10 клас рівень стандарту А.Г Мерзляк)
Українська мова  1-й урок

1.Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/BBzTkk_oc5Q

2.Виконати завдання

Прочитайте тексти й виконайте завдання. І. Легенда розповідає, що Спарта зазнавала поразки в другій Месенській війні й попросила в Афін допомоги. Афіни послали Тіртея. Коли кривий шкільний учитель Тіртей ледве зійшов з колісниці, спартанці зовсім занепали духом: не такої допомоги чекали. Але як став Тіртей промовляти своїми піснями до спартанців, то вони вщент розгромили ворога. ІІ. Інша легенда також нагадує, яку роль відігравало живе слово в Стародавній Греції. У війні із сусідкою Мегарою Афіни втратили острів Саламін. Не змігши повернути острів, афіняни заборонили навіть згадувати про нього під страхом смерті. Тоді молодий Солон (майбутній «батько» афінської демократії) склав елегії — сто вишуканих віршів про острів і, прикинувшись божевільним, прочитав їх на площі перед народом. Соромно стало афінянам — і вони призначили Солона ватажком воїнів, відвоювали острів, а потім його відсудили. ІІІ. Чотирнадцять років безперервно панував Перикл в Афінах — і цим він, видатний оратор, значною мірою завдячував силі впливу свого могутнього слова. Про це, наприклад, свідчить «Надгробне слово», виголошене ним під час поховання афінян, які загинули в перший рік Пелопоннеської війни (431–404 рр. до н. е.). Він промовляв перед матерями та вдовами загиблих — винуватець смерті їхніх близьких. Перикл говорив про патріотичні почуття афінських громадян, які захищають свою свободу й незалежність, свій демократичний лад, наголошував на етичному значенні демократичної влади. Промова пробудила ентузіазм у народу так, що матері та вдови урочисто несли Перикла по місту, обсипали квітами, із захопленням цілували його одяг (О. Когут).

А. Про яку роль живого слова йдеться в текстах?

 Б. Розкажіть про риторику як мистецтво впливу на людей, використавши одну з цих історій на підтвердження ваших думок (сім–дев’ять речень; усний твір з елементами переказу).

Фізична культура
Середа
Громадянська освіта Тема: Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=pcK1Uf8xLGA

Географія 10-А клас

Тема: Європа: третинний сектори економіки. Д/З: Параграф 10

https://youtu.be/Yrmu45INmps

10-Б клас

Тема: Практична робота №2 (оцінювана). Складання картосхеми просторової організації економіки однієї з європейських країн «Великої Сімки» (за вибором).

Тема: Польща . Д/З: Параграф 18

https://youtu.be/rxMAHnja1Vw

Французька мова
Англійська мова
Алгебра Тема:Перетворення виразів що містять корені.

1.Повторіть властивості кореня п -го степеня
3.Виконайте вправи №5.22 №5.27 №5.29 №5.31
Біологія та екологія Урок №1. Опрацювати параграф 15-16. Дати відповіді на питання (стр. 61, 1-3) та на стр.67 (1,2,5).

https://www.youtube.com/watch?v=MSZtonsqY0U

https://www.youtube.com/watch?v=sKz7XTap_9w

Креслення
Четвер
Фізика
Геометрія
Англійська мова
Фізична культура
Французька мова
Громадянська освіта
Всесвітня історія Тема : § 8 Сполучені Штати Америки в міжвоєнний період

https://www.youtube.com/watch?v=9umoUqYJ2JA

П’ятниця
Інформатика
Біологія та екологія Урок №2.  Опрацювати параграф 17, скласти опорний конспект, дати письмові відповіді на питання 1-3.

https://www.youtube.com/watch?v=Hlj8LqgPjls

https://www.youtube.com/watch?v=Kavs_4O5s6o

Історія України/
Українська мова 1 Опрацювати матеріал відеоуроку за покликом

https://youtu.be/RlJ2FahX5EE

2.Виконайте завдання

Прочитайте інтерв’ю й виконайте завдання. Культура — дзеркало, у якому нація може побачити саму себе (З ексклюзивного інтерв’ю І. Малковича «Українському інтересу») — Як Ви оцінюєте місце української поезії у світовому художньому середовищі? Наскільки ми як нація даємо якісний продукт світові? — Думаю, що окраса української літератури – її поезія. Якби українську мову знали хоча б на рівні польської, то вона звучала б у світі набагато вагоміше. Адже в нас одна з найкращих європейських поетичних шкіл. — У ці дні у Львові відкривається «Форум видавців». Що повезе «А-БА-БА-ГА-ЛАМА-ГА» до Львова, які новинки презентує? — Уже 24 роки Львівський форум — це справжній український книжковий Великдень. Кожен «випікає» до нього свої щонайкращі книжкові «пасочки». З появою «Книжкового Арсеналу» у Києві, який за останні кілька років розвинувся досить потужно, уже є два такі Великодні. І всі українські видавці намагаються більшість своїх новинок презентувати саме на цих двох книжкових великих форумах. Ми щороку видаємо не менше 20 книжок. Це, можливо, не так багато, але це саме мій ритм і темп. Адже я особисто причетний до виходу у світ усіх книжок: я все вичитую, працюю з авторами, з художниками й дизайнерами та присутній при друкуванні чи не всіх перших накладів кольорових книжок. Я поєдную в собі 6–7 «видавничих іпостасей» (сміється), я не просто «святковий директор».

— Свої твори «закинули», не пишете тепер? Чи буде книжка нових поезій Івана Малковича? — Шевченківську премію я отримав за книжку, яка називається «Подорожник з новими віршами», де, як видно з назви, є й нові поезії. Учора вже надруковане четверте видання цієї книжки. — Як ви оцінюєте стан українського книговидавництва? Наскільки українці стали читати українською? — У зв’язку з російсько-українською війною в Україну завозять менше російських книжок, і це дуже позитивно відобразилося на українському книжковому ринку. Люди більше купують українські книжки, що дає вітчизняним видавцям економічний приріст, а отже, вони вже можуть видавати не тільки дитячі книжки чи художню літературу. Зараз трохи активніше почали видавати економічну, природничу літературу, книжки з інженерії. — Ви перед інтерв’ю згадали про крадіжки, що Росія краде нашу територію та історію. Востаннє вона намагалася «вкрасти» Анну Ярославну, яка мовби стала раптом російською княжною. Чому росіяни постійно намагаються пограбувати нас? — Нам має бути байдуже, що вони думають про нас. Важливо, щоб українці знали більше про самих себе й не користувалися російськими джерелами. Тому я й видаю, наприклад, «Українську поетичну антологію», щоб давати інформацію про наших світочів поезії. Адже українці знають, наприклад, як загинув Лорка, Пабло Неруда чи Єсенін з Маяковським, але зовсім не знають про такі героїчні постаті, як Михайло Драй-Хмара чи Олег Ольжич. — Під час промови на врученні Шевченківської премії Ви сказали, що хотіли б дожити до того часу, коли про Т. Шевченка в школі розповідали б не як про кріпака, а як про успішну та талановиту людину. Цікавий, нетрадиційний погляд на Кобзаря. — Після цієї промови чимало людей пропонували видати її великими накладами до 1 вересня й роздати по школах, готові були фінансувати такі видання. Але було незручно аж так себе «доносити людям». У промові, як мені здавалося, я казав про якісь цілком зрозумілі речі, а вона була сприйнята суспільством якось по-іншому — кілька сотень тисяч переглядів у соцмережах. Тобто промова прозвучала — хто хотів, той почув. Для мене Т. Шевченко — це історія успіху, а не історія поразки. Дитина, яка рано втратила батьків і хоче навчитися ще краще малювати, постійно шукає вчителя. Звідки таке прагнення? Він просто світиться талантом і досягає успіху. — У цій промові Ви також згадували про Черчілля. Коли хотіли урізати бюджет на культуру під час війни, він сказав: «А що ж ми тоді будемо захищати?» Ви говорите, що нашим урядовцям далеко до Черчілля. Що маєте на увазі? — Культура — дзеркало, у якому нація може побачити саму себе. Може показати це дзеркало світові, адже тільки через культуру ми стаємо відомі, улюблені. За що світ може любити Україну? Що він знає про Україну? А якщо люди знають, що тут жив чи живе улюблений письменник, режисер, художник, тоді нас знатимуть, любитимуть і вважатимуть за своїх. — Наш сайт 13 серпня ініціював запровадження свята української пісні. На весь світ у космосі Павло Попович заспівав «Дивлюсь я на небо та й думку гадаю». Під час цього польоту було вперше встановлено прямий відео- та радіозв’язок із Землею, і всі, хто слухав, чули українську пісню. Як Вам така ініціатива? — Ми ніколи не знаємо своїх спонук життєвих, і часто вони бувають дитячими. В одному зі спогадів Сергій Корольов згадував, що він з дитинства любив пісню «Дивлюсь я на небо  та й думку гадаю». Оце його спонука — полетіти в небо. Попович знав, що це улюблена пісня Корольова, і заспівав її в космосі, щоб українська пісня пролунала на цілий Усесвіт. Наша держава приділяє дуже мало уваги науці, космічним технологіям, хоча ми все ще в десятці космічних держав, у нас є талановиті вчені, але все занепадає. Думаю, що сила держави у тому, настільки щедро вона вкладає кошти в науку, в освіту. — Що, на Вашу думку, є «Український інтерес»? — «Український інтерес» — це, зокрема, створення умов, щоб українці через книжки та фільми мали змогу глибше пізнати свої корені й дістали мотивацію рухатися вперед. Тобто дати розгін внутрішньому ресурсові, який би не працював на інші економіки, а ставав двигуном нашої економіки, культури, а значить, нашої сили — української сили (Ю. Горбань, І. Собора).

 А. Визначте елементи мовленнєвої ситуації: 1) адресата; 2) адресанта; 3) предмет мовлення; 4) умови успішного спілкування.

Б. Визначте найбільш цікавий та переконливий фрагмент в інтерв’ю. Обґрунтуйте свій вибір.

Англійська мова
«Захист України»
Французька мова